Актуальні вакансії в галузі нерухомості та будівництва
Ми продовжуємо публікацію вакансій у сфері архітектури, будівництва, управління комерційною та житловою нерухомістю. Переходьте за посиланнями та звертайтеся за контактами, вказаними в оголошеннях, щоб дізнатися більше деталей.
MAKHNO STUDIO шукає професіоналів, які хочуть змінювати світ дизайну та архітектури.
Актуальні вакансії:
Architect Designer — для тих, хто хоче створювати унікальні простори.
Architectural Drafter — для майстерів деталізації та креслень.
PR Manager — для фахівця, який вміє робити проєкти гучними.
Sales Manager — для того, хто вміє закохувати в продукт.
Адреса для резюме: office@makhnostudio.com (з поміткою вакансії).
Уточнити деталі можна в Telegram (@makhnostudio).
T.H.E. Capital, агентство нерухомості, шукає фахівця на посаду Офіс-менеджер у Києві
Щo треба робити:
- зустрічати, супроводжувати гостей та багато посміхатись
- слідкувати, щоб офіс компанії завжди був чистим і охайним (координація клінінгових служб і т.д.);
- вести облік витрат і фінансову звітність;
- забезпечувати офіс усім необхідним для комфортної роботи, включаючи нескінченну кількість кави та печива;
- виконувати доручення керівництва.
Ідеальний кандидат:
- має досвід роботи адміністратором офісу/офіс-менеджером від 1 року (або просто знаєш, як уникати хаосу);
- вміє ввічливо спілкуватися з людьми, не забуваючи про усмішку;
- має «чорний пояс» із Google Docs;
- вміє працювати в умовах багатозадачності.
Агентство пропонуємо:
- Заробітну плату в розмірі 25 000 грн;
- графік роботи: пн — пт з 9 до 18:00;
- сучасний офіс, де є всі умови для твоєї комфортної роботи та відпочинку;
- масштабні корпоративи та тімбілдінги, де ти зможеш відпочити на повну;
- команду, яка завжди піднімає настрій та готова підтримати, коли тобі це потрібно.
Якщо є бажання стати частиною нашої команди, треба заповнити форму на сайт.
Ribas Hotels Group Операційний директор готельної мережі
Ribas Hotels Management — це сучасна готельна мережа, яка створює унікальні стандарти гостинності та комфортного відпочинку. Ми активно розвиваємося, впроваджуємо інновації та вдосконалюємо бізнес-процеси.
Кого шукає?
Операційного директора, який не просто керуватиме процесами, а забезпечить 100% їх реалізацію. Це роль для того, хто вміє контролювати, структурувати, координувати та доводити кожне завдання до ідеального виконання. Якщо ви людина дії, яка працює на результат, володієте чітким операційним мисленням та не залишає жодного процесу без уваги — ця можливість для вас.
Основні обов’язки:
- Контроль та управління діяльністю готелів для виконання фінансових планів і бюджетів.
- Виявлення ризиків, можливостей для зростання доходів і оптимізації витрат.
- Контроль ціноутворення та оперативне реагування на зміни ринку.
- Впровадження стандартів мережі, автоматизація процесів (чат-боти, CRM, програми взаємодії).
- Оптимізація використання ресурсів і підвищення продуктивності команд.
- Аналіз та впровадження ефективних рішень у штатному розкладі, закупівлях, інвентаризації.
- Управління прибутковістю ресторанного напрямку, контроль ключових показників.
- Забезпечення відповідності готелів стандартам бренду та якості послуг.
- Ініціація та реалізація довгострокових планів реновацій готелів.
- Побудова продуктивних відносин із власниками готелів, контроль виконання умов договорів.
- Аналіз конкурентного середовища та визначення стратегічних напрямків розвитку.
- Трансляція місії, цінностей та стратегії Ribas Hotels Group у команді.
- Організація навчання та розвитку персоналу, забезпечення високого рівня сервісу.
- Виявлення та розвиток талантів у команді.
- Участь у відборі керівників готелів і менеджерів середньої ланки.
- Контроль дотримання екстрених процедур і управління ризиками.
- Жорсткий контроль виконання всіх операційних процесів у готелях, у відділах продажів, турботи та рекрутингу.
- Точне дотримання бізнес-процесів компанії та стандартів роботи.
- Чітке виконання поставлених задач у визначені строки.
- Оперативне вирішення організаційних питань, швидке реагування на проблеми.
- Регулярна звітність та аналіз ефективності процесів.
Ідеальний кандидат:
- Має 5+ років досвіду в операційному управлінні (бажано в готельному бізнесі).
- Дисциплінований, чітко виконує поставлені завдання.
- Вміє контролювати та доводити процеси до кінця.
- Оперативний, структурний, не губиться в багатозадачності.
- Має досвід роботи з фінансовими показниками, вміє аналізувати ефективність.
- Добре знається на бізнес-процесах та їх оптимізації.
- Готовий до відряджень і постійної комунікації з командами.
Що пропонує компанія?
- Можливість впливати на розвиток однієї з найсильніших готельних мереж в Україні.
- Роботу в команді професіоналів, які прагнуть до інновацій і високих стандартів.
- Конкурентну винагороду та прозору систему мотивації.
- Динамічне середовище, де ваші ідеї та ініціативи будуть реалізовані.
- Відпочинок в готелях мережі із знижкою 50% на бронь на ваше ім'я та можливість забронювати номер два рази на рік із знижкою у розмірі 20% для ваших рідних та близьких
- Безкоштовне використання платформи «Розумію». Можливість пройти консультації у спеціалістів: коуч, психолог, юрист, фінансист, нутріціолог.
Стосовно вакансії писати на hrd@ribashotels.com
AVG Group шукає провідного архітектора
Це — топова архітектурна компанія з проектами по всьому світу: ЖК «VISIONARY», River Mall, OSVITORIA HUB та багато інших.
Шукаємє профі для розробки архітектурних рішень, проектування в ArchiCad, Revit, AutoCAD та авторського нагляду.
Вимоги до кандидата: досвід, портфоліо, комунікабельність, проєктування та робота з підрядниками.
Компанія пропонує амбітні задачі, топові проєкти та розвиток.
Деталі можна уточнити за номером +3063 743 04 34 або подивитися на сайті https://avg.world/.
«АЛД Інжиніринг та будівництво» шукає кошторисника (дистанційна робота)
Вимоги:
- досвід роботи в підрядній організації зі складанням тендерних пропозицій;
- локальних кошторисів, договірних цін, актів виконаних робіт у програмному комплексі АВК-5;
- вміти працювати з кресленнями і проектною документацією та в програмах Microsoft Office;
- комунікабельність;
- кунктуальність;
- кважність;
- вміння працювати на результат.
Контактувати з приводу вакансії з Юлією Ісаевою +380509343736