Arricano - про результати першого півріччя 2024 року: нові проєкти, підтримка ЗСУ та розвиток бізнесу
Arricano Real Estate PLC (Кіпр), один із провідних девелоперів торговельно-розважальних комплексів, продовжує активно працювати, інвестуючи в розвиток своїх об'єктів, відновлення інфраструктури та підтримку українських військових. За перше півріччя 2024 року компанія демонструє значні успіхи, зокрема сплату понад 81,6 млн грн податків і зборів до бюджетів різних рівнів, а також спрямування більш ніж 2,5 млн грн на підтримку Збройних Сил України. Про це йдеться у повідомленні компанії.
На фоні складних умов воєнного часу, Arricano зберігає високий рівень заповнюваності своїх торговельних центрів. Так, вакантність у київських об'єктах компанії залишається на рівні 0%, у ТРК CITY MALL у Запоріжжі — 1,2%, а в ТРК «Сонячна Галерея» у Кривому Розі — лише 0,8%. Це свідчить про стабільний попит на оренду в комплексах компанії, де tenant mix складають провідні українські ритейлери та відомі бренди.
Особливу увагу Arricano приділяє відновленню ТРК «Сонячна Галерея», який зазнав пошкоджень внаслідок ракетного удару по Кривому Рогу в січні 2024 року. Менш ніж за місяць після трагедії, компанія відновила роботу частини магазинів і закладів, наразі тут функціонують 74 оператори, і їх кількість продовжує зростати.
«Ми розуміємо, що робота наших торговельних центрів у містах, які знаходяться поблизу лінії фронту, є важливим фактором стабільності для місцевих громад. Ми продовжуємо інвестувати в оновлення та відновлення наших об'єктів, попри спроби правоохоронних органів зупинити діяльність компанії в Україні. На сьогодні інвестиції в оновлення ТРЦ на прифронтових територіях та відновлення ТРК «Сонячна Галерея» складають близько 51 млн грн», — зазначила Анна Чуботіна, CEO компанії «Аррікано Ріел Естейт».
У червні 2024 року Arricano успішно завершила зміну якірних операторів у ТРК «Сонячна Галерея» та ТРК CITY MALL, що значно збільшило трафік і товарообіг у комплексах. Також у першому півріччі цього року в об'єктах компанії було відкрито та оновлено 84 магазини і заклади загальною площею 25 400 кв. м, що підтверджує стабільний розвиток бізнесу.
Незважаючи на виклики, компанія впевнено продовжує реалізацію своїх інвестиційних планів. «Власники Arricano вважають, що інвестування коштів у розвиток українських проєктів під час війни — це питання підтримки країни та громадян, які постраждали від агресії», — підкреслила Анна Чуботіна.
У першому півріччі 2024 року Arricano також продовжила роботу над проєктом ТРЦ на Лук'янівці в Києві та інвестувала у заплановані роботи з облаштування інженерних мереж об'єкта. До кінця року компанія планує завершити оновлення концептуальних рішень та стратегії розвитку цього торговельного центру.
За шість місяців 2024 року торговельні центри Arricano відвідали понад 11,2 млн гостей, що підкреслює важливість їх роботи для місцевих громад. За цей період компанія реалізувала 17 соціально відповідальних проєктів і провела близько 100 заходів, зокрема 19 із благодійною складовою, що демонструє зобов'язання компанії перед суспільством та її активну участь у житті країни