Чехія стає новим «логістичним мостом» Європи
До кінця десятиліття в Чехії планують збудувати понад 300 км нових швидкісних автомагістралей, що суттєво змінить транспортну карту країни та стратегії компаній, які шукають локації для логістичних і виробничих об’єктів. Про це йдеться в аналітичному звіті Colliers, пише Property Times із посиланням на Property Forum.

Фото: Property Forum.
Найважливішими інфраструктурними проєктами, які вже отримали «зелене світло», є автомагістраль D52 — з’єднає Брно з Віднем, автомагістраль D3 — забезпечить сполучення між Прагою та Лінцом, північна ділянка кільцевої дороги D0 навколо Праги — завершує формування транспортного кільця.
Завдяки цим дорогам подорож між ключовими містами стане значно швидшою: шлях з Праги до Відня скоротиться до 3 годин, до Лінца — до 2,5 години, а до польських Катовіце та Кракова — до 4–4,5 годин.
За словами Йозефіни Курфюрстової, старшої консультантки Colliers, Чехія поступово перетворюється на «логістичний міст» між Німеччиною, Австрією, Польщею та Словаччиною.
У найближчі роки новими центрами девелопменту можуть стати Ческе-Будейовіце, Оломоуц із Пршеровом та Їглава. Орендні ставки тут коливаються в межах €5,40—5,90 за кв. м на місяць, що суттєво нижче, ніж у Празі, де ставки сягають €7—7,50.
Аналітики Colliers прогнозують децентралізацію чеського ринку промислової нерухомості до кінця десятиліття. Традиційні логістичні регіони збережуть своє значення, однак дедалі більше компаній розглядають можливість перенесення частини операцій до регіонів із кращою транспортною доступністю, нижчими орендними витратами та достатньою кількістю робочої сили.
Слідкуйте за новинами в нашому Telegram
Читайте також: Ринок складів в 1 півріччі 2025: активне поглинання на фоні відкладеного попиту

