«Даринок» інвестує понад 30 млн грн у реновацію

10.01.2022   |  Новини

Столичний маркет-молл «Даринок» інвестує понад 30 млн грн у реновацію в 2022 році, повідомили в пресслужбі компанії.

У 2022-му року «Даринку» виповнюється 20 років. На загальній площі 68 тис. кв. м розташовані понад 3 тис. торгових точок, у тому числі весільна галерея, поверх дитячих магазинів, два поверхи меблів, відділ верхнього одягу зі шкіри та хутра, коворкінг Platforma Office Club від Coworking Platforma. Парковка на 1600 машиномісць.

У 2021-му маркет-молл «Даринок» відвідало 11,6 млн людей, що на 12% більше, ніж роком раніше. За рахунок існуючої концепції retailtainment і реновації планується, що зростання трафіку складе від 10% за перший рік і до 30% за наступні п'ять років. Серед стратегічних напрямків бізнес-девелопменту команда виділяє розширення цільової аудиторії (орієнтація на бізнес-сегмент з воркшопами і майстер-класами, заходи для студентів, ярмарки вакансій і т. д.), збільшення охоплення в діджитал ритейлу, подальший розвиток корпоративно-соціальної відповідальності.

У планах «Даринка» на 2022 рік відкриття фудкорту на вулиці загальною площею 2905 кв. м. Згідно з даними досліджень маркет-молу, близько 34% аудиторії регулярно харчується на фудкорті, 68% періодично. На відкритому street-food будуть представлені до 10 різних кухонь, бари, двоповерхова зона посадки, окрема івент-зона.