КМДА нагадує: для будівництва споруд вище 45 метрів у Києві потрібні особливі погодження

27.10.2020   |  Новини

Відповідно до постанови Кабміну «Про затвердження положення про використання повітряного простору України» будівництво і реконструкція будинків, вищих 45 метрів та у радіусі 50 кілометрів відносно контрольної точки аеродромів, повинні погоджуватися у Державній авіаційній службі та Міністерстві оборони. У Києві  це всі такі будівлі.

Про це розповів заступник директора Департаменту містобудування та архітектури Київської міської державної адміністрації, начальник управління адміністративних послуг Юрій Тацій на своїй сторінці у Facebook.

«Для спорудження будівель, вищих за 45 метрів, обов’язкове погодження Державної авіаційної служби та Міністерства оборони! Згідно з постановою Кабміну Про затвердження положення про використання повітряного простору України будівництво та реконструкція споруд, вищих за 45 метрів, у радіусі 50 кілометрів відносно контрольної точки аеродромів мають обов’язково погоджуватись Державіаслужбою. Об’єкти, які у висоту перевищують 100 метрів, повинні отримувати погодження обов’язково  незалежно від їх місцезнаходження.
У Києві та в його околицях знаходиться 6 аеропортів, тож радіус у 50 кілометрів кілька разів накриває Київ. А це означає, що погодження будівництва, висотою понад 45 метрів, мають пройти через Міноборони чи Державіаслужбу в залежності від типу аеродрому»,  повідомив Юрій Тацій.

Для такого будівництва відрізняється і порядок підготовки заявок для отримання містобудівних умов та обмежень.

«Згідно із Законом України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення порядку надання адміністративних послуг у сфері будівництва та створення Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва особи, які планують будівництво понад 45 метрів, мають подавати заяву до Департаменту з наступними відомостями:
 про абсолютну відмітку поверхні землі на ділянці будівництва в балтійській системі висот;
 щодо абсолютної відмітки найвищої точки споруди, яка планується, також в балтійській системі висот;
 з географічними координатами об’єкта (широта і довгота).
Відомості, подані заявником для отримання МУО, погоджуються у Державіаслужбі та Міноборони. Департамент, надаючи готові вихідні дані, також дає інформацію про гранично допустиму висоту згідно з Повітряним кодексом, а також інші обмеження, пов’язані з безпекою польотів»,  роз’яснив Юрій Тацій.

Раніше ми писали, чи потрібні Україні хмарочоси?