Для замовників та покупців ЖК росте значення громадських просторів

10.01.2020   |  Новини

Запити замовників житлових проектів швидко змінюються, росте значення громадських просторів. Про це розповів в інтервю Property Times архітектор Андрій Пашенько.

«Громадські зони надають абсолютно інший статус проектам, інвестиції в створення таких просторів реально підвищують ціну житла в проектах. Яскравий приклад: в Тель-Авіві був житловий комплекс, дві окремі 39-поверхові свічки в районі Цамарот. Проект став знаковим після того, як ці будівлі обєднали будівлею  громадською зоною, дизайн якої виконав Філіп Старк. Наші девелопери це теж розуміють, під громадські зони віддаються значні простору на перших, а іноді і на других поверхах. Адже це дуже просте питання. Що буде купувати людина: просто квартиру або квартиру в будинку, з дитячим садком на першому поверсі і громадськими просторами? Також зростає розуміння, що житлові квартали повинні бути інтегрованою органічною частиною міста, відкритого для кожного громадянина, за прикладом Європи, а не ізольованими житловими комплексами, відкритими тільки для жителів компаунда, за прикладом Азії і Південної Америки»,— зазначив Пашенько.

Також він зупинився на темі вбудованих дитячих садків.

«У Києві садків не вистачає. У звязку з відсутністю майданчиків для їх будівництва виникла потреба у вбудованих садках. Ми одні з перших запроектували вбудовано-прибудований садок повного дня в ЖК "Зарічний". Після його успішної реалізації ми повторили цей досвід на багатьох наших проектах житлових комплексів, таких як "Французький квартал 2", "Тетріс Хол", Hoffmann Haus і т. Д. Вбудовані садки  відмінна практика, яка працює по всій Європі»,  уточнив Пашенько.

Всього ж й замовників будівництва покупців цікавить  хороший продуманий генеральний план, благоустрій, якісне гарне озеленення, зручні і оптимальні планування і фасади, відсутність машин в зоні дворів — і це вже базові вимоги до проектів. «Причому все, прописане в проекті з озеленення-благоустрою, реалізується. Якщо раніше девелопер здав будинок, двір заасфальтував і пару лавок поставив, не особливо звіряючись з запроектованим, то зараз все, що закладено в рендері, він змушений втілювати. До смішного доходить. Якщо на макеті комплексу, який продається, плитка білого кольору, а на фасаді з'являється бежева, то покупці вимагають робити «як намальовано»,  розказав Пашенько.

Повний текст інтерв'ю тут.