H&M змінює стратегію та переходить на мультибрендову модель продажів

Як повідомило видання, в H&M зазначають, що розширення пропозиції та впровадження нових брендів залучить до їх магазинів додаткових клієнтів. Наприклад, на веб-сайті компанії, говориться, що зараз основне завдання — доповнити пропозицію зовнішніми брендами. Водночас, на думку експертів, про повний перехід H&M до нової моделі розвитку говорити поки рано, оскільки можливість впровадження нових брендів і продуктів в асортимент продукції компанії буде оцінюватися після експериментального періоду.
Рішення про перехід з монобрендової на мультибрендову модель продажів не є революційним для ринку. Наприклад, серед великих ритейлерів, які перейшли на мультибрендову модель, можна відзначити британську компанію Next. За останні десять років сайт компанії з єдиним брендом став повноцінним агрегатором з продажу одягу, взуття та товарів для дому від різних постачальників.