Магазини мережі молокопродуктів переформатують: кафе буде займати 70% площ

16.06.2020   |  Новини

Магазини роздрібної мережі молокопродуктів «Молоко від фермера» чекає новий формат, що передбачає збільшення зони кафе з 30% до 70% займаної площі. Відповідно, скорочення зони торговельної частини, де продаються молочні та м'ясні вироби. Про повідомили в прес-службі мережі «Молоко від фермера», пише Retailers.

Перша торговельна точка такого формату відкрилася минулого тижня на Подолі в Києві. У компанії розраховують, що оборот таких магазинів буде на 50% вище, ніж в стандартних.

У планах «Молоко від фермера» — відкрити в 2021 році 100 магазинів (по 8 торгових точок в місяць, - ред.) В семи регіонах, в тому числі — Харківської, Дніпропетровської, Львівської, Одеської та Черкаської областях. Сума інвестицій у відкриття — 50 млн грн. У компанії відзначають, що частина торгових точок буде відкриватися по франчайзингу (паушальний внесок EUR 75 000).