На Лазурному узбережжі з'являться українські глемпи
Будівельна компанія Civilly (проєкти, будівництво та реновація готелів та приватних об’єктів на Лазурному узбережжі) підписала меморандум про стратегічне партнерство з компанією Mandra Glamping — провідним українським оператором глемпінгів, заснованим Ribas Hotels Group (28 об’єктів в управлінні, 26 — на стадії проєктування та будівництва в Україні та світі. Номерний фонд — понад тисячу номерів у різних формах співпраці). Угода передбачає розвиток нового для цього регіону формату, новий погляд на розвиток готельного бізнесу — глемпінги.
Глемпінг, або «гламурний кемпінг» (поєднання слів glamour і camping) об’єднує розкіш готельного номера з природною красою. Гостям надаються комфортні кемпінгові будиночки, обладнані всім необхідним для повноцінного проживання, включаючи ліжка, кухню та ванну та можливість відчути досвід злиття з природою.
Формат від Mandra Glamping і Civilly — це не тільки будівництво сучасного глемпінгу «під ключ», але й подальше стратегічне управління об’єктом. «Ми пропонуємо інвесторам унікальний підхід, що включає проєктування, будівництво, комплектацію, продажі та управління. Користуючись перевіреною бізнес-моделлю та маючи велику команду фахівців, ми можемо точно прогнозувати дохідність інвестицій і передбачати потреби клієнтів. Цей комплексний підхід робить нас провідним гравцем в індустрії глемпінгу, забезпечуючи стабільність і зростання для всіх учасників проєкту», — йдеться у повідомленні пресслужби.
Наразі компанії зацікавлені у появі інвесторів.
«Співпраця Civilly з Mandra Glamping і Ribas Hotels Group створює синергію, яка забезпечить ситуацію „win-win“ для всіх учасників проєкту.
«Співпраця Civilly з Mandra Glamping і Ribas Hotels Group створює синергію, яка забезпечить ситуацію „win-win“ для всіх учасників проєкту.Формула „проєктування → будівництво → комплектація → продажі → управління“ — це готовий бізнес „під ключ“. А сама ідея глемпінгів значно спрощує строки реалізації та отримання доходів від такого бізнесу. Це чудовий варіант для тих, хто тільки починає готельний бізнес, хто хоче інвестувати в актуальний тренд з хорошими перспективами, хто не готовий чекати 7–10 років, щоб почати отримувати дохід від своїх інвестицій, хто не готовий вкладати великі кошти у відкриття готелю», — пишуть у пресрелізі.
Окупність проєкту — 3–6 років, запустити глемпінг можна вже через 4-6 місяців.