Nordstrom Local: як працює універмаг без товару
Онлайн-продажі ростуть швидше, ніж офлайн, і це змушує рітейлерів експериментувати з новими форматами. Nordstrom — мережа універмагів класу «люкс» і один з найбільших fashion-рітейлерів у США — в своїх магазинах нового формату Nordstrom Local спробувала відмовитися від торгових залів, але при цьому не перетворитися в пункт доставки товару. У нових магазинах працюють стилісти, є ательє, пункт ремонту одягу та взуття, примірочні, покупці можуть упакувати подарунки і навіть випити прохолодні напої, пише Ритейл.
Історія рітейлера почалася з сервісу — з взуттєвої майстерні, і сьогодні Nordstrom Local являє собою зразок еталонного обслуговування клієнтів. В універмагах Nordstrom представлені як товари всесвітньо відомих брендів — Yves Saint Laurent, Prada, Louis Vuitton, Gucci, так і власні торгові марки — Calibrate, Halogen, Zella, 1901 і т. Д. (Всього 23 СТМ). В асортимент мережі входять не тільки одяг, взуття та аксесуари, але також косметика, парфумерія, меблі та предмети интерьера. Найкраще про концепт Nordstrom Local розповів керівник компанії Джеймі Нордстрем: «За допомогою Nordstrom Local ми сподіваємося зробити покупки простіше і бути ближче до наших покупців, щоб забезпечити їх необхідними послугами: пунктом видачі замовлень і повернення товарів, примірочної, ательє».
Нью-йоркський Nordstrom Local зараз має 185 кв. м.
Усередині магазин здається досить просторим, чому сприяє грамотне планування. На вході відвідувачів зустрічає пункт видачі замовлень: справа розташовуються доставлені з універмагу товари, а зліва — консультанти. При замовленні товару на сайті до 14:00 посилка доставляється в Nordstrom Local в той же день.
Також поруч зі входом знаходиться пункт повернення товарів. У нью-йоркському Local компанія запустила незвичайну акцію: клієнти можуть повернути товари, куплені у інших модних рітейлерів протягом 90 днів після придбання. Так, магазини без товарів приймають для повернення покупки, зроблені у головних конкурентів — Macy’s і Kohl’s. Біля стійки консультантів також можна скористатися послугою упаковки. Тут же продаються подарункові листівки і картки.
У ательє майстер допоможе вам підшити або відремонтувати одяг та взуття. Примітно, що в ательє можна віддати товари будь-якого бренду, навіть якщо він не продається в універмагах Nordstrom. Далі розташовані примірочні, де клієнти можуть приміряти замовлені або відремонтовані речі.
У задній частині Nordstrom Local розташовується один з найбільш затребуваних куточків магазину — зона моди, де стилісти пропонують індивідуальні рекомендації для кожного клієнта: від невеликих рад по стилю до підбору повного гардероба. Клієнти можуть записатися на прийом до стиліста онлайн, по телефону або домовиться особисто. У цьому ж куточку захований холодильник з безкоштовними напоями.
Нью-Йоркський Nordstrom Local все ж трохи порушує принцип магазину без асортименту — тут можна знайти обмежене число вручну відібраних товарів, доступних для покупки. А поруч висить інтерактивний сенсорний екран, на якому клієнти можуть вивчити повний асортимент на сайті Nordstrom.
Кожен Nordstrom Local має свої особливості. У нью-йоркському клієнти можуть погодувати безкоштовними частуваннями своїх чотириногих вихованців.
А всі небайдужі покупці можуть залишити особистий одяг або взуття в спеціальному куточку благодійної організації Housing Works, яка допомагає бездомним.
До кінця 2019 року Nordstrom планує відкрити в центрі Нью-Йорка свій флагманський універмаг.