10 найбільших рітейлерів збільшили сплату податків на третину

13.08.2019   |  Новини

Десятка найбільших рітейлерських мереж за січень-червень 2019 року збільшила сплату податків на 1,2 мільярда гривень, або на 29% по порівняння з аналогічним періодом 2018 року — до 5,4 мільярда гривень.

 

Про це повідомив Офіс найбільших платників податків на своєму сайті 13 серпня.

Так, найбільшу частину податкових надходжень забезпечила мережа «АТБ» — 57,4% у загальному обсязі надходжень Топ-10, при цьому її частка у порівнянні з торішньою показником змінилася неістотно (57% у першому півріччя 2018 року).

Знизила свою частку податкових відрахувань у загальному обсязі надходжень Топ-10 мережа супермаркетів «Сільпо» (Fozzy Group) — 12,6% проти 11,4% за січень-червень-2018, Metro C & C (ТОВ «Метро Кеш енд Керрі Україна «, Київ) — 8,3% у порівнянні з 10,8%, супермаркети „ЕКО Маркет“ (ТОВ» ЕКО «) — 1,3% з 1,5%, „Велика кишеня“ (ТОВ» Фудком «, Retail Group, Київ) — 1,2% із 1,8%, супермаркети Billa (ПІІ «Білла-Україна», Rewe Group, Німеччина) — 0,9% з 1,7%.

Збільшення частки податкових надходжень зафіксували «Ашан» (холдинг Auchan, Франція) — 7,3% з 5,6%, Novus (BT Invest) — 5,2% з 5%, «Фора» (Fozzy Group) — 3,6% з 3%.

Супермаркети «Варус» (ТОВ «Омега») не змінили свій показник у порівнянні з першим півріччя 2018 року — 2,2% від усіх надходжень.

«Половина з представлених компаній показали зростання, збільшивши суми сплачених податків, деякі навіть істотно. Разом із тим троє учасників демонструють негативні темпи зростання», — зазначається у повідомленні.

Офіс найбільших платників податків нагадав, що обслуговує 23 продовольчі мережі, які за рік збільшили податкові надходження більш як на 20%.

«Якщо за півроку 2018 го рітейлери Офісу направили до Держбюджету 8,5 млрд грн, то за аналогічний період цього року — 10,3 млрд грн», — резюмували в Офісі.