У КМДА закликають бізнес запровадити «години тиші» в супермаркетах і торгових мережах
«Година тиші» у великих торговельних просторах — це просте, але надзвичайно важливе рішення. Таку думку висловила Марина Хонда, заступниця голови КМДА з соціальної, ветеранської, гендерної політики, захисту прав дітей, туризму, відповідальна з питань безбар'єрності в Києві, пише Property Times.

«Соціально відповідальний бізнес — це не лише якісний сервіс чи конкурентні ціни. Це також про турботу, повагу та увагу до потреб кожної людини.
У великих торговельних просторах, де постійно звучать оголошення, грає музика та миготить світло, — є люди, для яких така атмосфера стає справжнім випробуванням. Це люди з розладом аутистичного спектра, з підвищеною чутливістю до звуків і світла, з РДУГ, ветерани та цивільні з ПТСР, люди старшого віку й навіть батьки з малюками.
Щоб зробити середовище зручнішим для всіх, одним із рішень може стати впровадження "години тиші"», — пояснює посадовиця.
Запровадження «години тиші» передбачає, що в цей час приглушують світло, знижують рівень шуму, вимикають музику та динамічні екрани. Це, за словами Марини Хонди, надзвичайно важливе рішення, яке:
- створює безпечний простір для ветеранів, людей із ПТСР, РДУГ, коли різкі звуки й яскраве світло не провокують тривогу;
- допомагає людям із сенсорною чутливістю та з розладом аутистичного спектра комфортно робити покупки;
- робить середовище зручнішим для старших людей;
- дарує спокій батькам із дітьми.
«Це приклад того, як просте рішення робить місто більш інклюзивним. У багатьох країнах світу — зокрема у Великій Британії, США та Канаді — впроваджено "Годину тиші" у супермаркетах і торгових мережах. Кожен відповідальний бізнес в Україні має долучитися до цієї ініціативи. Адже кожна "година тиші" — це повага та турбота про кожного», — резюмує посадовиця.
Слідкуйте за новинами в нашому Telegram
Читайте також: Перезапуск та ревіталізація ТРЦ: погляд експертів на виклики та рішення

