У Lidl прокоментували інформацію про вихід на ринок України
У німецькій компанії Schwarz Group — власнику мережі популярних в Європі супермаркетів Lidl — заявили, що поки не готові назвати країни для потенційного розширення. Раніше у ЗМІ заявили, що мережа нібито вже готова зайти на український ринок.
Таку відповідь отримали журналісти «Бабеля» у відповідь на запит. У Schwarz Group зазначили, що не можуть назвати країни, розташування магазинів або дати їхнього відкриття.
При цьому там додали, що потенційні можливості розширення постійно аналізують.
«Lidl постійно аналізує потенційні можливості розширення і аналізує умови місцевого ринку й потенціал клієнтів. Будь ласка, зрозумійте, що зараз ми не можемо коментувати потенційні цільові країни, місця розташування магазинів або дати відкриття», — сказано у відповіді компанії.
Lidl — найбільший продуктовий ритейлер в Європі. Мережа працює в таких країнах, як США, Швейцарія, Сербія, а також у багатьох країнах Європейського Союзу. Усього по світу розташовано 12 тисяч магазинів Lidl.