У низці ТРЦ України відвідуваність зросла на 16% у 2025 році
За підсумками трьох кварталів 2025 року, торговельні центри Budhouse Group загалом відвідало понад 19 млн людей. Це на 16% більше, ніж у 2024-му за той самий період, водночас цей показники нижчий за аналогічний період 2019-го, тобто до пандемії, коли в ТРЦ приходило ще на 16% більше відвідувачів, пише Property Times.

Найбільший приріст продемонстрував харківський ТРЦ Nikolsky (+44% відвідуваності). У черкаському ТРЦ Lubava та львівському ТРЦ Forum Lviv трафік виріс на 3% у порівнянні з 2024-м.
У Budhouse Group пояснюють, що стрімке відновлення відвідуваності в Харкові пов’язане зі зменшенням кількості повітряних тривог та інтенсивності обстрілів міста у 2025 році.
У середньому відвідуваність у мережі ТРЦ Budhouse Group все ще відстає від рівня 2021 року на 8%. Основним фактором є недобір у ТРЦ Nikolsky, який показує на 20% менші результати, ніж чотири роки тому, насамперед через неповне відновлення роботи міжнародних ритейлерів, зокрема Inditex та H&M.
Натомість Forum Lviv і ТРЦ Lubava вже перевищили показники 2021 року на 4% та 3% відповідно.
За словами Максима Гаврюшина, операційного директора Budhouse Group, є впевнена тенденція до відновлення українського ритейлу навіть у нинішніх складних умовах. Зростання відвідуваності доводить, що споживач повертається до торговельних центрів, а бізнес готовий працювати й інвестувати.
Слідкуйте за новинами в нашому Telegram
Читайте також: ТРК «Проспект» запускає проєкт «Світло серед нас» про силу відновлення військових і цивільних

