UCSC MRKTNG AWARDS: відкрито продаж квитків на першу маркетинг-премію для ТРЦ в Україні
Українська Рада Торгових Центрів запустила продаж квитків на першу церемонію нагородження UCSC MRKTNG AWARDS — професійної маркетинг-премії для українських ТРЦ. Property Times є інформаційним партнером заходу.
Це перший в Україні галузевий конкурс, який відзначить найкращі маркетингові кейси, реалізовані українськими ТРЦ. Організатором виступає Українська Рада Торгових Центрів - професійна некомерційна організація, що об’єднує ключових гравців ринку торговельної нерухомості.
Урочиста церемонія відбудеться 20 листопада у Києві. Цьогоріч на участь у премії подали 55 заявок, а з 1 жовтня незалежне журі розпочало оцінювання кейсів.
До складу журі увійшли 13 провідних експертів з України та Європи, серед них — генеральний директор NEPI Rockcastle Рюдігер Дані, голова правління міжнародної премії SOLAL MARKETING AWARDS Алан Торнтон та керуючий директор Multi Corporation Фредерік Рульо.
Квитки доступні на офіційному сайті UCSC MRKTNG AWARDS.
Для членів УРТЦ ціна становить 5000 грн, для інших учасників ринку — 10 000 грн.
Щоб оформити покупку, достатньо натиснути кнопку «Придбати квитки» та заповнити коротку форму.
«UCSC MRKTNG AWARDS — це знаковий крок для українського ринку торговельної нерухомості. Вперше ми публічно відзначимо креативність, сміливі рішення та ефективні маркетингові стратегії наших ТРЦ. Запрошую всіх колег долучитися до церемонії, підтримати індустрію й зарядитися натхненням. Побачимося 20 листопада», — зазначив голова УРТЦ Максим Гаврюшин.
Генеральним партнером премії виступає «Вісен Україна», офіційний дистриб’ютор LG. Офіційні партнери: ParkSystem та «Сонячні системи».
Слідкуйте за новинами в нашому Telegram
Читайте також: Ринок торговельної нерухомості України в I півріччі 2025 року: зміна споживчих пріоритетів та вплив внутрішньої міграції

