У Братиславі біля ТРЦ відомій піаніст зіграв «мовчазний» концерт

22.08.2019   |  Новини

Зміна смаків покупців, стимулює керуючі компанії ТРЦ до розширення маркетингових інструментів. Наприклад, в ТРЦ Eurovea в Братиславі всі відвідувачі змогли насолодитися живим концертом і послухати кращі музичні творів у виконанні словацького піаніста-віртуоза Пітера Шандора, але...у повній тиші. Почути музику можна було тільки за допомогою навушників, пише across-magazine.com.

Використовуючи навушники, кожен відвідувач мав можливість побувати в своєму власному концертному залі і насолодитися підбіркою кращих музичних творів.

Прямо на дзеркалі  фонтану перед входом в ТРЦ був встановлений спеціальний рояль,який поєднує в собі якості високоякісного акустичного концертного фортепіано з інноваційними технологіями.

Даний приклад підтверджує, що ефективний маркетинг — це завжди унікальний продукт, який базується як на класичних, так і нових інструментах, серед яких одне з основних місць займає подієвий маркетинг.

«Однією з головних задач маркетингового відділу керуючої компанії як і раніше залишається організація комплексу різноманітних заходів, спрямованих на ознайомлення з об’єктом, створення і підтримання впізнаваності бренду ТРЦ, а також на залучення, збереження і примноження лояльних відвідувачів. І, щоб виділитися на тлі інших ТРЦ, необхідно весь час пропонувати відвідувачам новий унікальний досвід», — відзначають в компанії UTG.