В Arricano призначено нових директорок з маркетингу та комунікації

10.07.2020   |  Новини

З 1 липня позицію директора з маркетингу зайняла Олена Погодіна. Раніше цей пост займала Наталія Дмитренко, яка пішла з компанії на початку 2020 року.

Як повідомили RAU в компанії, Олена працює в Arricano з 2017 року: спочатку на посаді digital-менеджера, а потім  заступниці директора з маркетингу. Впродовж цього часу вона очолювала напрям із розвитку діджитальних та маркетингових проектів для брендів торгово-розважальних комплексів Проспект, РайON, Сонячна галерея та City Mall.

У професійному портфоліо Олени Погодіної  низка BTL, ATL та крос-брендингових акцій і партнерських івентів, які націлені на посилення маркетингових позицій орендарів у ТРЦ та зміцнення лояльності відвідувачів. Досвід роботи Олени Погодіної в маркетингу складає понад десять років, у тому числі  в стратегічному консалтингу та міжнародних медійних агенціях.

В свою чергу CEO Arricano Анна Чуботіна підкреслила, що призначення Олени Погодіної на позицію директора з маркетингу  це приклад зростання фахівця та становлення професіонала своєї справи у компанії, яка підтримує розвиток своєї команди. «В Arricano Олена зарекомендувала себе як сильний командний гравець із стратегічним та структурованим мисленням, із готовністю прийняти виклик та реалізовувати нові нестандартні для ринку девелопменту та рітейлу рішення»,  прокоментувала генеральний директор Arricano.

Окрім того, в Arricano повідомили про призначення Олени Обухівської на посаду директора з комунікацій. В компанії Олена працює з 2015 року, до сфери її відповідальності належить формування та розвиток ділової репутації компанії, супроводження корпоративних В2В та КСВ-проектів, співпраця із виданнями та налагодження Media Relations, позиціонування ТРЦ та реалізація В2С-програм.

В PR & Communication портфоліо Олени  понад 100 проектів, реалізованих у FMCG, Retail та Development сегментах в Україні, а також низка консалтингових проектів для національних та міжнародних брендів. До роботи в Arricano Олена здійснювала управління PR-функцією у компаніях InBev, Верес, Євротек.

«Комунікації  це стратегічна бізнес-функція, яка має важливе значення для нашої компанії. У нас високі вимоги до корпоративних проявів і ми діємо згідно з інформаційною політикою AIM Лондонської фондової біржі та комплаєнсу. На ринку будівництва та девелопменту Arricano займає лідерську позицію рейтингу якості управління корпоративною репутацією. Призначення Олени Обухівської на позицію директорки із комунікацій Arricano є очевидним і логічним, адже її ідеї та реалізовані комунікаційні проекти мають значний вплив на формування думки та співпрацю із діловою спільнотою. Пріоритетним є і напрямок В2С комунікацій та правильне позиціонування ТРЦ Arricano на ринку та для цільових аудиторій»,  додала Анна Чуботіна.