Витрати на доставку останньої милі складають половину загальних витрат

24.02.2020   |  Новини

Дослідження міжнародної консалтингової компанії Cushman & Wakefield показало, що витрати на нерухомість складають всього 4,3% від загальних затрат на логістику, тоді як на транспорт припадає 50,3%.

«Незважаючи на значно вищі орендні ставки, витрати на доставку останньої милі є нижчими у міських складів. Зменшення відстані від міського складу до першого пункту доставки на 10 хвилин економить 1 млн євро на рік»,  зазначили аналітики.

Управління останньою ланкою має надзвичайно важливий вплив на час доставки та її вартість. Cushman & Wakefield пов’язує величезну частку витрат на доставку останньої милі з неефективним транспортуванням, особливо це стосується густонаселених європейських міст з постійними заторами:

Аналіз чотирьох європейських ринків  Лондона, Парижа, Мадрида і Мілана  показав, що незважаючи на значно вищі орендні ставки, міські склади постійно знижують вартість останньої ланки доставки у порівнянні з розподільчими центрами, які зазвичай розташовані за межами міст. Використання міських складів скорочує затрати на заробітну плату водіїв, витрату палива і навіть оптимізує використання автомобілів. Підраховано, що скорочення міської логістики на 20 хвилин дозволяє економити до 2 млн євро на рік (або 4 млн євро на рік у Парижі).

Дмитро Пасенков, керівник департаменту складської та логістичної нерухомості Cushman & Wakefield в Україні, так прокоментував результати дослідження: «Високі орендні ставки на міські та приміські склади в Європі виправдовують себе завдяки величезній економії загальних транспортних витрат та суттєвому скороченню часу на доставку. Рівень цих орендних ставок відображає зрілість ринку електронної комерції в кожному місті та потребу в таких складах. Європейські компанії враховують цю тенденцію для прийняття бізнес-рішень щодо управління нерухомістю, реструктуризації портфеля, вибору земельної ділянки та оптимізації маршрутів доставки. Остання ланка є найдорожчою частиною логістичного ланцюжка поставок, але це також єдина ланка електронної комерції, де відбувається взаємодія з клієнтом у реальному житті. Оптимізація останньої ланки не тільки здатна збільшити доходи, але й поліпшити загальну репутацію компанії завдяки якісному та швидкому обслуговуванню клієнтів».

У довгостроковій перспективі експерти компанії Cushman & Wakefield очікують, що зелені рішення та технології дозволять додатково підвищити ефективність дистрибуції. Легалізація в Європі технології автономних транспортних засобів може мати революційний вплив на транспортні витрати та створить нові ланцюги поставок.


Читати інші новини

27.02.2020
Вартість продажу промислово-складської нерухомості протягом 2019 року виросла у доларах США та знизилась у гривнях
детальніше
26.02.2020
Санкція статті передбачає покарання у вигляді штрафу від трьохсот до п'ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арешт на строк до шести місяців, ...
детальніше
14.03.2018
Рынок логистики сохраняет лидерство в Европе по основным показателям
детальніше