ТРЦ Караван: як ведуться роботи по реконцепції. Фоторепортаж

06.08.2019  |  Спецпроєкти

Property Times проінспектував, як ведуться ремонтні роботи в ТРЦ «Караван».

Нагадаємо, в червні 2019 року, компанія DCH Infrastructure & Real Estate (DCH I & RE) почала масштабний проект зі зміни концепції першого реалізованого в Україні професійного ТРЦ супер-регіонального формату — «Караван» (Київ).

За розробку концепції й реалізацію проєкту відповідає UVT Group — компанія, яка націлена на створення правильної архітектури, дизайну приміщень та інженерних рішень. Також в проекті беруть участь:  будівельна компанія «Шатро»; креативне агентство Royal Advertising.

Перша фаза ТРЦ була відкрита в 2003 році, до неї увійшли гіпермаркет і фешн-галерея (GBA — близько 31 010 кв. м). Друга і третя фази були відкриті в 2005 і 2007 рр. відповідно. Туди увійшли зона розваг і офісний центр. В результаті сумарно GBA склала 57 639 кв. м, GLA — 43 500 кв. м.

На піку своєї популярності ТРЦ демонстрував рекордну відвідуваність — понад 1 млн осіб на місяць. Але активний розвиток ринку торговельної нерухомості призвів до того, що «Караван» втратив статус супер-регіонального ТРЦ і у 2019 р. став районним.

Щоб ефективно конкурувати з існуючою пропозицією на ринку, було прийнято рішення про реконцепцію та репозиціонування в перспективний в Україні формат — Outlet.

На сьогоднішній день 98,5% (1,3 млн кв. м) торгових центрів Києва становлять формат традиційних ТЦ/ТРЦ, тому створення професійного спеціалізованого аутлет-формату вигідно диференціює ТРЦ «Караван» серед існуючих і перспективних конкурентів.

У ТРЦ «Караван» за роки роботи склався історичний склад орендарів — M & S, GAP, Смик, TommyHilfiger, Walker, CalvinKlein, Intertop, Pandora, UnMomento, Adidas, Colin's і ін. Більше 70% з яких вже підтвердили свою готовність працювати в новому форматі.


Візуалізація інтер'єрів ТРЦ Караван

Інвестиції в проект реконцепції складуть $ 8 млн. Проектом передбачено оновлення екстер'єру, інтер'єру та зон загального користування.

Буде оновлено tenant-mix в форматі OUTLET, посилений якірний компонент (фуд-корт і роледром), маркетинговий бюджет планують збільшити на 50%. Очікується, що в результаті проведеної роботи відвідуваність ТРЦ зросте на 25–30% — до 750–800 тис. відвідувачів на місяць.


Візуалізація екстер'єру ТРЦ Караван

Відкриття оновленого формату ТРЦ «Караван» заплановано на 1 листопада 2019 г. Він стане найбільшим outlet-центром Києва і Україні «category killer» (15 000 квадратних метрів фешн-галереї), орієнтованим на обслуговування як жителів столиці, так і прилеглих міст-супутників, не вступаючи при цьому в пряму конкуренцію з більшістю торгових центрів.

Фото: Тетяна Довгань