Cтало відомо, скільки девелопери витрачають на рекламу в інтернеті

11.02.2020   |  Новини

Згідно з даними аналітичної системи YouControl, в 2018 році сукупний дохід найбільших українських топ-5 майданчиків по нерухомості, склав 22,7 млн ​​дол. США У 2018 році виручка порталів збільшилася більш ніж на 60% в порівнянні з 2017 роком. Про це повідомляє портал Address.ua.

У список Топ-5 майданчиків по нерухомості за даними системи YouControl потрапили: OLX, ЛУН, Dom.ria, Address.ua і Realt.ua.

«Виручка топових порталів по нерухомості зростає вже другий рік поспіль, за рахунок збільшення бюджетів на онлайн рекламу серед девелоперів і перерозподілу внутрішніх бюджетів на рекламу, — розповідає Дмитро Мошаров, керуючий директор Media First Ukraine. У категорії нерухомості ми спостерігаємо помітну активізацію девелоперів протягом останніх двох-трьох років. Столичний ринок продовжує розвиватися семимильними кроками, попри перенасичення новими квадратними метрами — так, кількість зданих квадратів за 2018 рік у рази або десятки разів перевищує попит на них з боку потенційних інвесторів. Звичайно, ця картина відрізняється від об'єкта до об'єкта, але в цілому в подальшому боротьба за покупця буде вестися все більш агресивно на подібному ринку обмеженого попиту».

65% або 33,4 млн дол. США на рекламу в 2018 році витратили девелопери. 35% рекламного ринку використовують приватні особи і ріелтори / агентства.

Згідно з аналітикою ринку реклами нерухомості, витрати на рекламу в 2018 р. в Інтернеті збільшилися на 50% в порівнянні з попереднім роком, це дає можливість припустити, що в 2019-2020 роках тенденція збільшення витрат на рекламу в Інтернеті буде тільки зміцнюватися, відповідно, доходи майданчиків також покажуть приріст.


Читати інші новини

28.09.2020
В цілому, бюджет на рекламу в офлайні в категорії нерухомість зменшився на 16%, в порівнянні з 2018 роком. При цьому в онлайні виріс на 39%.
детальніше
07.02.2020
 У частці витрат забудовника в благоустрій прилеглих територій займає не великий обсяг. Але забудовники можуть вибрати один з двох підходів до проектів
детальніше