Епіцентр підбив підсумки 20 років роботи
Середній трафік мережі Епіцентр майже в 19 разів більший за відвідуваність Ейфелевої вежі, загальна площа всіх ТЦ зайняла б 308 футбольних полів, а проданого за 20 років кабелю вистачило б від Землі до Місяця. Про це йдеться у повідомленні пресслужби компанії з приводу ювілею. 20 років тому, 6 грудня 2003 року, відкрився перший торговий об’єкт компанії на вул. Братиславській, 11 у Києві.
На той момент його площа складала 12 000 кв. м, а сьогодні ритейлер зріс до масштабів найбільшої торгової мережі в Україні.
Загальна площа всіх збудованих ТЦ компанії складає майже 2,2 млн кв. м. Для порівняння, це більше, ніж займають усі магазини АТБ, Сільпо, Ашан, Metro і Novus в Україні разом взяті. Також на цій площі могли б розміститися 308 футбольних полів столичного стадіону “Олімпійський”. Для будівництва цих торгових об’єктів компанія використала понад 200 000 тонн металоконструкцій, тоді як загальна вага металоконструкцій столичного мосту Патона у 20 разів менша - близько 10 000 тонн.
На старті бізнесу Епіцентр був класичним будівельним гіпермаркетом з асортиментом близько 26 400 SKU, але на сьогодні трансформувався в мережу повноцінних торговельних центрів з пропозицією у 800 000 товарів та окремими магазинами формату shop in shop. Серед них близько 30 ексклюзивних для українського ринку концептів, в тому числі продуктовий Food Market, Intersport, Галереї Деко, Центр Меблів, Центр Техніки ЦеТе, дитячий магазин E.Pic, Садовий центр, зоомагазин Lapki, косметично-парфумерний бутик Mon Cheri, Аптека 100+ та багато інших.
Як підрахували в напрямку аналітики компанії, загальний трафік всіх торговельних центрів Епіцентр за час існування компанії склав 2,27 млрд, або понад 113 млн відвідувань на рік. Для порівняння, цей показник майже в 19 разів перевищує відвідуваність Ейфелевої вежі - однієї з найпопулярніших у світі пам’яток архітектури, на яку щорічно підіймаються близько 6 млн туристів.
Починаючи з 2015 року, коли Епіцентр почав розвивати в Україні бренд Intersport, компанія стала одним з найбільших продавців спортивних товарів. Менш ніж за 8 років мережа продала майже 1,5 млн пар кросівок. Такою кількістю взуття можна було б 30 років забезпечувати всіх 50 тисяч учасників найпопулярнішого у світі Нью-Йоркського марафону. Також компанія продала близько 77 млн одиниць бутильованої води, якою можна було б заповнити 103 олімпійських басейна.
Варто зазначити, що на сьогодні до групи компаній Епіцентр входить не лише роздрібний бізнес, але й агрохолдинг «Епіцентр-Агро», заводи з виробництва керамічної плитки Epicenter Ceramic Corporation, деревообробне підприємство ЦБМ «Осмолода» та логістичні потужності.
Ще кілька цифр
- За два десятиріччя роботи Епіцентр реалізував 383 тисячі кілометрів електричного кабелю, що майже еквівалентно відстані від Землі до Місяця.
- З моменту створення відділу “ДЕКО” компанія продала 6,8 млн сковорідок, якими можна було б забезпечити кожного мешканця таких країн як Данія чи Фінляндія.
- Загальної площі реалізованої керамічної плитки, лінолеуму, ламінату та паркету вистачило б, щоб вкласти підлогою всі Мальдівські острови.
- Загальний штат персоналу групи компаній Епіцентр налічує 38 000 співробітників в Україні.
- Прогнозна сума сплачених податків та обов'язкових платежів групи компаній Епіцентр за 2023 рік складе понад 7 млрд грн.
- В роздрібній торгівлі Епіцентр планує збільшити свій бізнес щонайменше в 7 разів.
--