Готельний ринок Одеси в 2024 році показав зростання — аналітика

У HotelMatrix кажуть, що для RM-фахівців це означає кілька важливих моментів. Зокрема, Occupancy в літні місяці стало основним драйвером змін у 2024 році. Проте, в порівнянні з іншими регіонами, Одеса все ще залишається на рівні низької завантаженості в поза-сезонні місяці.
ADR зростає на 9,5%, але цього недостатньо для того, щоб компенсувати дефіцит прибутку в низький сезон. Літні місяці показали суттєвий попит, однак ціни не були збільшені відповідно до попиту, що призвело до втрати можливого доходу.
RevPar продовжує зростати завдяки літньому піку, але, без належного підвищення тарифів у цей період, прибуток не відповідає рівню заповнюваності, що знижує ефективність цінової стратегії.
Читайте нас в Телеграм
Таким чином, Одеса в 2024 році відновлює попит, але лише сезонні тренди визначають її результативність. Найбільший потенціал полягає в підвищенні ADR в літні місяці, щоб адаптуватися до зміни попиту та забезпечити збільшення прибутку.
У 2025 році Одесва має всі шанси стати не просто сезонним напрямком, а стабільним і рентабельним готельним ринком. Ключове завдання — підвищення тарифів і впровадження більш гнучкої стратегії управління попитом на цілий рік.