H&M Group оприлюднила звіт за дев’ять місяців 2024 року

26.09.2024   |  Новини
 H&M Group оприлюднила фінансовий звіт за дев’ять місяців 2024 року, в якому було відзначено позитивні тенденції у продажах та прибутку, хоча третій квартал виявився складнішим через низку зовнішніх факторів. З повним звітом компанії можна ознайомитись за посиланням.

Основні показники: За перші дев'ять місяців року чисті продажі H&M склали 172,3 мільярда шведських крон, що дещо нижче за минулорічний показник у 173,4 мільярда. Попри це, валовий прибуток зріс до 91,4 мільярда крон із валовою маржею 53%, що свідчить про ефективне управління витратами.

Операційний прибуток за дев'ять місяців збільшився на 24% і становив 12,7 мільярда шведських крон. Однак чистий прибуток після оподаткування зріс на 19%, досягнувши 8,5 мільярда крон, що перевищує минулорічний показник у 7,1 мільярда.

Третій квартал: Результати за третій квартал показали незначне зниження продажів на 3% (59 мільярдів крон). Операційний прибуток також знизився через вплив валютних коливань та ліквідаційних витрат. Незважаючи на це, компанія змогла утримати операційну маржу на рівні 5,9%.

Осіння колекція була дуже добре сприйнята, і очікується, що продажі у вересні 2024 року зростуть на 11 відсотків у місцевій валюті порівняно з аналогічним місяцем попереднього року.

  • У вересні було розпочато низку ініціатив, таких як оновлення фізичних магазинів, запуск нового цифрового досвіду, запуск осінньої колекції з подіями, що посилюють бренд, а також колаборації, які відбуватимуться протягом осені.
  • Перший флагманський магазин H&M Beauty у Швеції було відкрито у вересні.
  • Восени H&M запускає онлайн-магазини на Douyin та Pinduoduo, двох найбільших китайських платформах електронної комерції.
  • Перший магазин H&M у Бразилії відкриється в Сан-Паулу наприкінці 2025 року.
  • На підставі повноважень, наданих річними загальними зборами, рада директорів вирішила викупити акції H&M класу B за 1 мільярд шведських крон, починаючи з 26 вересня 2024 року і не пізніше 26 листопада 2024 року.

Хоча операційна маржа цього року, ймовірно, буде нижчою за очікувані 10%, компанія вже бачить позитивні результати своїх інвестицій у зміцнення бренду та покращення споживчого досвіду, що має призвести до подальшого зростання продажів і прибутковості.


Читати інші новини

26.09.2025
Днями Property Times повідомляло, що в КМДА закликали великі торговельні простори Києва запровадити «годину тиші». І два перші ТРЦ відреагували та вже визначили...
детальніше
14.08.2025
Міський голова Одеси Геннадій Труханов та представники одеського муніципалітету обговорювалися інвестиційні проєкти, а також механізми участі польського бізнесу...
детальніше