Мережа «Ашан» вирішила піти з pосії та вже знайшла покупців на свої активи
Французька мережа гіпермаркетів «Ашан» вирішила піти з російського ринку, повідомляє видання La Lettre. За його даними, компанія вже знайшла покупця на свій російський бізнес та перебуває на заключній стадії переговорів. Le Figaro пише, що «Ашан» знайшла двох потенційних покупців на свій російський бізнес.

Джерело Le Figaro, близьке до компанії, пояснило рішення мережі піти з російського ринку через два з половиною роки з початку війни в Україні тим, що умови для ведення бізнесу «Ашан» у росії значно погіршилися, зокрема через західні санкції.
«На відміну від інших, менш обережних європейських дистриб’юторів, мережа „Ашан“ суворо дотримується санкцій, введених проти Росії. Вона не вкладає і не повертає жодної копійки. Що ставить її в дуже невигідне становище в порівнянні з місцевими гравцями, які належать російським олігархам, які не можуть нічого зробити зі своїми грошима, окрім як вкласти їх у свій бізнес», — заявив співрозмовник.
Як зазначає Le Figaro, тепер «Ашан» має узгодити угоду з російською владою та не повторити долю інших іноземних компаній, таких як Danone та Carlsberg, чиї активи в росії були фактично націоналізовані.
Після початку повномасштабного російського вторгнення в Україну французька мережа «Ашан» залишилася у росії. «Найважливіше для нас — зберегти наших співробітників та гарантувати виконання нашої першочергової місії: продовжити годувати людей у росії та Україні. Ми ніколи не мали іншої мети», — пояснювали своє рішення в компанії.
У 2023 році Le Monde, The Insider та Bellingcat опублікували розслідування про те, що компанія постачала продукція підрозділам російської армії в Україні. В «Ашані» це заперечували.

