Компанія «РУШ» за рік інвестувала в свою лінію магазинів 400 млн грн

11.12.2019   |  Новости

Протягом поточного року компанія «РУШ», якій належить Лінія магазинів EVA, інвестувала близько 400 млн грн у розвиток і розширення своєї мережі. Половину загальної суми інвестицій було спрямовано на розвиток роздрібної мережі. Стільки ж склали витрати на розвиток логістики та e-commerce. У 2020 році основним напрямком інвестування буде розвиток інформаційних технологій. Також наступного року EVA планує запустили власну службу кур’єрської доставки та новий формат магазинів. Про це розповіла виконавча директорка лінії магазинів EVA Ольга Шевченко в інтерв’ю виданню Investory News.

Лінія магазинів EVA інвестувала в розвиток мережі близько 400 млн грн. «У 2019 році наші інвестиції в розвиток мережі склали близько 200 млн грн, така ж сума була витрачена на логістику і e-commerce. Для порівняння, за 20162018 рр загальна сума інвестицій склала 800 млн грн. Упевнено можу сказати, що основним напрямком інвестування у 2020 році буде розвиток інформаційних технологій, e-commerce та логістики»,  говорить Ольга Шевченко.

В планах мережі розширитися до 970 магазинів до кінця поточного року та відкрити 180 магазинів протягом наступного. За словами Ольги Шевченко, нові магазини будуть зосереджені у західних регіонах України.
У 2020 році Лінія магазинів EVA також планує запустити власну службу кур’єрської доставки. Першим містом, де з’явиться служба, буде Київ. За її словами, концепція доставки EVA буде відрізнятися від Glovo чи Uber. Товар буде доставлятися безпосередньо зі складу, а не з магазинів. Таким чином, мережа зможе запропонувати покупцям ширший вибір товарів.

«На сайті асортимент товарів набагато ширший, ніж в магазинах,  десь утричі. Магазини в нас невеликі, тож ми не маємо можливості представити весь асортимент, який можемо запропонувати. Тому товар збирається тільки зі складу»,  говорить топ-менеджерка.

Логістика та e-commerce стануть пріоритетними напрямками інвестування компанії у 2020 році. EVA також планує збільшити кількість пілотних точок видачі товарів, що замовлені через сайт. «Наразі їх вже 43, а наступного року буде ще більше. Зараз такі пункти є в Києві, Дніпрі й Одесі, а далі будемо активно розширюватись у столиці та інших містах, у тому числі й у маленьких. Це дуже зручно для покупця, тому це пріоритет для нас на наступний рік»,  говорить Ольга Шевченко.

 

Читать другие новости

Сегодня, 11:55
Про це йдеться в доповіді  Real estate investment in 2020: global outlook от аналітиків  Savills World Research
подробнее
Сегодня, 09:35
Основне завдання формату pick up point — залучення нових клієнтів, поширення програми лояльності до бренду Ашан, інформування про послуги і переваги
подробнее
Сегодня, 08:55
Европейська комісія вже профінансувала новий проект вартістю у 1,4 млн євро з використання сонячних панелей у шумозахисних бар’єрах, які незабаром можуть бути в...
подробнее
17.01.2020
«Необхідно відновити діяльність робочої групи по реформуванню ДАБІ при Мінрегіоні, за участю фахівців неурядових організацій: КБУ, BRDO, IDLO, Реанімаційного па...
подробнее