У Баку відкрився ТРЦ, спроектований у формі національного символу Азербайджана

15.06.2020   |  Новости

1 червня поточного року в Баку після реконструкції відкрився ТРЦ Deniz Mall. Пятиповерховий торговий центр загальною площею 120 000 кв.м розташован на узбережжі Каспійського моря. У центрі архітектурної композиції знаходиться «вогненна» вежа, від якої розходяться вісім зіркових крил, що відображають мотиви герба Азербайджану. Восьмикінцева зірка присутня на Державному гербі і Державному прапорі Азербайджану.

За словами провідного архітектора компанії UTG Максима Сінуліна, комплекс стане не тільки одним з найбільших торгових центрів країни, а архітектурною памяткою та візитною карткою міста. «Візуальний образ будівль в комерційній архітектурі сьогодні формує імідж обєкту та носить свій внесок у вигляд міста. Оскільки використання візуальних знаків з історії культури та архітектурних образів привертає уваги жителів і гостей з різних країн світу»,  підкреслив він.

На думку архітектора компанії UTG, будівля на Каспійському морі спроектована як національний символ і буде грати схожу роль, як і Сіднейський оперний театр. Примітно, що в конструктиві ТРЦ враховано його розташування на береговій лінії. Тому в скульптурній формі використана серія черепашкових дахів, які відображаються у воді і виглядають вражаюче при освітленні вночі. Розробником архітектурної частини Deniz Mall виступило міжнародне бюро Чепмен Тейлор. За інформацією across-magazine, ще в 2007 році цей будинок було спроектовано як конгрес-центр, але згодом при збереженні дизайну, була проведена реконструкція з метою переформатування його в головний торгово-розважальний центр Азербайджану. Редизайн інтерєрної частини виконаний відповідно до зовнішньої архітектурної частини, забезпечуючи єдину концепцію обєкта.

За задумом девелопера, ТРЦ Deniz Mall стане центром сімейного відпочинку і проведення розважальних заходів, що зіграє важливу роль для розвитку міста і навколишнього регіону. На території ТРЦ розташовано 25 кафе і ресторанів з відкритими терасами і скай-бар, де відвідувачі можуть розслабитися і помилуватися неперевершеним видом на Каспійське море. Серед орендарів ТРЦ такі бренди як: Nike, Swarovski, YARGICI, Pandora, Paul, Go Sport, Alma Store, Львівський шоколад ручної роботи і CinemaPlus, Школа кулінарного мистецтва Азербайджану, Big Chef, TGI Friday, Kinderland і багато інших.


Читать другие новости

05.08.2020
У листопаді 2019 року створена КМДА постійно діюча конкурсна комісія по залученню інвесторів виключила з переліку об’єктів, які потребують інвестицій, проект «Р...
подробнее
04.08.2020
Кінотеатр буде відкритий у партнерстві з всесвітньовідомим брендом SAMSUNG
подробнее
04.08.2020
Обіцяють, що вже до кінця вересня відкриються близько 78% всіх орендарів. Нагадаємо, що відкриття першої черги ТРЦ Retroville відбулося 30 травня.
подробнее
29.07.2020
Внутрішнім дизайном арени, як і першої черги будівництва СТРЦ «Спартак», займався Юрій Глобчак з Globarch Group.
подробнее