Рекорди Чорної п'ятниці у США: онлайн-шопінг перемагає традиційний ритейл

02.12.2019   |  Новости

29 листопада під час масштабного розпродажу «Чорна п’ятниця» американці витратили на онлайн-покупки $ 7,4 млрд, на $ 1,2 млрд більше, ніж в минулому році. Такі дані наведені у звіті компанії Adobe. Показник онлайн-продажів перевершує обороти традиційних магазинів. Більш того, частина традиційних покупок — це самовивезення замовлень, які були зроблені в інтернеті напередодні. 

Цікаво, що істотна частка онлайн-покупок припадає на замовлення зі смартфонів. Так, з мобільних пристроїв на шопінг було витрачено $ 2,9 млрд.

Один з найпопулярніших товарів під час розпродажів — дитячі іграшки. Американці віддавали перевагу товарам із серії Frozen 2, L.O.L Surprise і Paw Patrol. Серед найбільш продаваних відеоігор — FIFA 20, Madden 20 і Nintendo Switch. У число найбільш популярних електронних пристроїв входили ноутбуки Apple, Airpods і телевізори Samsung.


Читать другие новости

30.08.2019
Земельна ділянка  в престижному смт Таїрове Овідіопольського району до 2011 року належала Інституту виноградарства і виноробства ім. Таїрова
подробнее
16.08.2019
Згідно глобального дослідження, проведеного компанією Nielsen, тільки 8% споживачів вважають себе відданими прихильниками своїх улюблених брендів.
подробнее
13.08.2019
Найбільшу частину податкових надходжень забезпечила мережа «АТБ» — 57,4% у загальному обсязі надходжень Топ-10, при цьому її частка у порівнянні з торішньою пок...
подробнее