Сучасні системи керування рестораном

09.03.2024   |  Новини

Які саме сучасні технології можуть покращити роботу ресторанного бізнесу та процес обслуговування гостей та оптимізувати внутрішні процеси у закладі. 

Як програма обліку допомагає в управлінні 

Використовуючи програму обліку для ресторану можна прискорити час видачі замовлення, автоматизувати деякі процеси у ресторані і робити це на планшеті або смартфоні.

Сучасні технології полегшують ведення бізнесу, допомагають зібрати необхідну аналітику, щоб ресторатор міг оцінити прибутковість і конкурентоспроможність бізнесу. Крім того, використання сучасних рішень для ресторану не потребує великих інвестицій, що також є додатковим привілеєм для підприємця. 

Основні функції програми обліку 

Програма обліку дає можливість закладам керувати усіма аспектами ресторанного бізнесу. Розглянемо можливості програми обліку для ресторанів від Poster, її функціонал і переваги: 

  1. Статистика продажів і управління фінансами. 
  2. Складський облік і інвентаризація. 
  3. Створення сайту та онлайн-меню за QR-кодом. 
  4. Програмний РРО та онлайн-касса.
  5. Сайт для замовлень, зокрема підходить для доставки. 
  6. Доступ із будь-якої точки світу та підтримка фахівців 24/7. 

Як обрати систему автоматизації

У процесі вибору POS системи для вашого бізнесу, ключовим є пошук надійного партнера, що може забезпечити високоякісне програмне забезпечення з розширеним набором функцій. 

Крім того, важливо мати доступ до професійної підтримки від фахівців компанії, які зможуть налагодити POS систему з урахуванням особливостей вашого бізнесу. 

Однак не менш важливим фактором є вартість такого програмного забезпечення і його відповідність вашому бюджету. Обережний підхід до вибору POS системи допоможе забезпечити успішну роботу вашого підприємства без непередбачених проблем. 


Читати інші новини

16.03.2021
За його даними, кількість гостей у березні зросла в середньому на 30% у порівнянні з лютим
детальніше
02.06.2020
Голова Української ресторанної асоціації Сергій Трахачев розповів, що перед акцією ресторатори брали участь у роботі консультаційних груп, але згоди не дійшли
детальніше