ТРЦ Nikolsky. Підбито підсумки першого тижня роботи
Відкриття торгового центру Nikolsky у Харкові відбулося 21 травня. Про це ми писали раніше тут та тут. З моменту відкриття торговий центр показує відмінні результати по відвідуваності, заповнюваності, оборотам орендарів і приросту онлайн аудиторії. Про це повідомляє пресслужба ТРЦ, підбиваючи підсумки тижня роботи.
Заповнюваність
Частка вільних торгових приміщень в ТЦ становить менше 1%. Частка відкритих торгових площ становить 94%. Відкриття інших підписаних магазинів планується протягом місяця.
Відвідуваність
За 7 днів з моменту відкриття торговий центр відвідало близько 330 тис. осіб. Відвідуваність на вихідні склала в середньому 58 тис. осіб в день, у будні — 37 тис. осіб в день. Середньоденна відвідуваність за 7 перших робочих днів склала майже 47 тис. осіб в день.
Обороти
Магазини ТРЦ Nikolsky в перший тиждень роботи вийшли в лідируючі позиції в списках магазинів по країні по оборотах. Так кращі показники оборотів в своїй мережі показали деякі магазини групи Індітекс, магазини групи ЛПП, магазини групи Argo, MD Group, LCWaikiki, Люксоптика, Esprit, Swarowski, Nike, Puma і ін.
Обороти розважальних закладів та ресторанів теж виявилися на перших позиціях своїх мереж. Кращі показники в Україні по оборотах показали кінотеатр Мультиплекс в розрахунку на 1 зал, боулінг Lucky Strike, ДРЦ Smile Park, оператори фаст-фуду і ресторанів.
Онлайн
Відвідуваність сайту ТРЦ Nikolsky за перший тиждень роботи склала 65 тис. користувачів, що в 1,8 раза більше в порівнянні з попереднім тижнем (37 тис. користувачів). Різко збільшилася кількість підписників в соціальних мережах. Так, кількість учасників групи в Інстаграм, збільшилася на 8 тис. осіб і склала 30,5 тис.