Цього року ринок вікон може «просісти» на 5–7%

21.02.2020   |  Новости

Виробники металопластикових вікон очікують просідання ринку на 57% у звязку з насиченням ринку. Про це редакції Property Times повідомили в прес-службі компанії Steko.

За даними компанії, обсяг ринку металопластикових вікон і світлопрозорих конструкцій в Україні оцінюється в 24 млрд гривень. Основний обсяг ринку ділять між собою до 10 найбільших виробників. Загальна мережа магазинів з продажу вікон складає близько 7000 точок.

Експерти ринку відзначають, що найближчим часом конкуренція з сегмента економ перейде в середній сегмент. А також на ринку виникне «друга хвиля», коли покупці стануть міняти старі металопластикові вікна на нові, як правило, більш якісні.

«Ринок віконних металопластикових конструкцій вже практично підійшов до свого насичення і найближчим часом ми будемо спостерігати хвилю замін старих металопластикових вікон на нові, високотехнологічні та енергоефективні. Цілком можливо, через пару років до нас прийде світова тенденція заміни металопластикових вікон на сучасні та ефективні алюмінієві конструкції»,  говорить Геннадій Кафтя, генеральний директор компанії «Паритет».

Завдання дилерів в даному випадку: пояснити покупцям всі переваги більш якісних вікон тим, у кого вже є споживчий досвід. Засновник компанії-виробника вікон Steko Сергій Положай зазначив, що саме на продавцеві лежить важлива кінцева робота  спілкування з покупцем.

Експерти також повідомили, що великі гравці розширюють не тільки дилерську мережу, а й діють в сторону консолідації гравців  дрібні кустарні виробництва, які вживали ще 56 років тому сьогодні майже повністю зникли з ринку або збереглися тільки на периферії.

«Таким, що зникає можна назвати клас дрібних виробників склопакетів (ручников). За останні кілька років ця аудиторія, яка займала свого часу до 16% ринку, не в змозі витримувати конкуренцію»,  резюмує Руслан Кривожиха, комерційний директор компанії «Недекс».

Раніше ми писали, що у 2020 ринок вікон може впасти до обсягів 5,5 млн одиниць.