Український виробник керамічної плитки планує глобальну експансію

25.02.2025   |  Новини

На найбільшій міжнародній виставці галузі Cevisama 2025 (Валенсія, Іспанія) український виробник керамічної плитки Epicentr Ceramic Corporation (частина групи компаній «Епіцентр») представив власний стенд площею 90 кв. м, показав свої досягнення та оголосив про нові плани щодо глобальної експансії, повідомляє департамент зі зв'язків з громадськістю компанії.

Фактично, це є перший таким захід для українського виробника після шестирічної перерви. За 2024 рік Epicentr Ceramic Corporation збільшив обсяги реалізації плитки в 1,5 раза, зокрема експорту — більш ніж удвічі.

«Уже в перші дні виставки стенд Epicentr Ceramic Corporation викликав великий інтерес серед представників різних країн, зокрема Великої Британії, Латинської Америки, Марокко та інших країн. Багато відвідувачів були здивовані, що така високотехнологічна продукція виробляється в Україні під час війни», — зазначив директор Epicentr Ceramic Corporation Володимир Сиров.

Наразі компанія експортує продукцію до 16 країн. Пріоритетними напрямками для подальшого розширення є Німеччина, Франція, Велика Британія, Бельгія, Туреччина, США, ОАЕ, Саудівська Аравія, Катар та інші високорозвинуті ринки. Саме тут, за даними виробника, є попит на продукцію з високою доданою вартістю, з якою компанія може конкурувати.

Читайте також: Як змінилася частка імпорту на українських будівельних майданчиках