В Україні зросла відвідуваності ресторанів

16.03.2021   |  Новини

Відвідуваність ресторанів за останній місяць зросла на 20%. Про це повідомляє НВ. «У модні й дорогі київські заклади ввечері в п’ятницю не потрапити  всі столики зайняті»,  говорить співвласник мережі Pastateca і ресторану Гіві Рубінштейн Максим Храмов. У Києві сформувався відкладений попит, багато гостей побоюються нового локдауну, тому частіше відвідують заклади громадського харчування.

За його даними, кількість гостей у березні зросла в середньому на 30% у порівнянні з лютим. Дуже хорошим виявився й лютий. «У Міністерстві охорони здоров’я кажуть про зростання захворюваності, та попереджають про можливий новий локдаун. Тому споживачі не відкладають похід до ресторанів, оскільки побоюються, що заклади згодом знову закриють»,  говорить генеральний директор компанії Ресторанний консалтинг Ольга Насонова.

За даними Ресторанного консалтингу, якщо на початку 2020 року в Україні працювало майже 18 000 закладів громадського харчування, то вже в 2021 році  десь 15 000. У Києві їх кількість за цей же період скоротилася з 2200 до 1850 об’єктів.

Але цьогоріч у столиці ресторани не тільки закриваються. Наприклад, в Києві Ігор Сухомлин і Валерій Гальперін відкрили Bro Market на Бессарабці. Ресторанна компанія Bulldozer Group російського ресторатора Олександра Орлова (Eshak, Queen Kiev, Риба Пила) відкриває новий заклад Fish Fetish на території колишнього заводу Арсенал. Сім’я ресторанів Дмитра Борисова відкриває другий фуд-хол Gastrofamily Food Market на просп. Героїв Сталінграда в Оболонському районі. «Нові ресторани зараз відкривають переважно професіонали, новачки в цьому бізнесі поки приглядаються»,  стверджує директор з продажу Metro Україна Олена Вдовиченко. І додає, що гірші часи на ресторанному ринку вже минули. Експерт запевняє, що заклади опанували формат доставки й навчилися працювати в період обмежень і локдаунів.