Вакансії в сфері нерухомості: потрібні фахівці різних напрямків
Підбірка актуальних вакансій у сфері нерухомості від Property Times. Компанії шукають різних фахівців: менеджерів, архітекторів, інженерів, директора і низку інших.
Додамо, що, за даними Work.ua, у березні цього року загалом на ринку середня зарплата збільшилася до 24 000 грн (+500 грн до лютого). І нерухомість потрапила до переліку категорій, де пропонована винагорода за роботу зросла найвідчутніше, зокрема у цій сфері — до 52 500 грн, тобто на +5%.
Ribas Hotels Group шукає різних фахівців для готельної мережі
За словами Артура Лупашко, засновника Ribas Hotels Group, у найближчій перспективі мережі готелів потрібні:
- операційний директор готельної мережі;
- регіональний операційний менеджер міжнародного готельного оператора Ribas на Балі;
- менеджер із продажів (В2В) на Балі;
- керівник відділу маркетингу та PR (B2B);
- PR-менеджер;
- Travel-асистент;
- SMM-спеціаліст у мережу Ribas Rooms;
- менеджер із бронювання (готелі).
- Резюме можна відправляти сюди: hrd@ribashotels.com
Будівельна компанія IQ.Development шукає менеджера з продажу
Хочуть активного, цілеспрямованого та мотивованого менеджера з продажу. Можлива як повна, так і часткова зайнятість. Подробиці за телефоном +380938135042.
Читайте нас в Телеграм
Компанія Promotion (рекрутер): відкрита вакансія менеджера з оренди ТРЦ для Nhood Ukraine
Пропонують:
- конкурентну заробітну плату (обговорюється за результатами співбесіди);
- професійний розвиток і можливість кар'єрного зростання;
- комфортні умови роботи та зручне розташування офісу біля м. Почайна (просп. Степана Бандери);
- соціальні гарантії, включаючи медичне страхування, бонуси та премії;
- повну зайнятість із можливістю працювати в гібридному форматі (2 дні на тиждень віддалено).
Основні обов’язки:
- Пошук та залучення потенційних орендарів для торгових центрів.
- Проведення переговорів та укладання договорів оренди.
- Повний супровід процесу оренди, включаючи моніторинг бюджетів, підготовку звітів та виконання ключових показників ефективності (KPIs).
- Контроль виконання договорів та забезпечення високого рівня задоволеності клієнтів.
Ключові вимоги:
- вища освіта;
- досвід роботи в сфері комерційної нерухомості від 1 року;
- відмінні комунікативні та переговорні навички;
- знання чинного законодавства у сфері оренди нерухомості;
- впевнене користування програмами MS Office.
Додаткові переваги для кандидата: знання англійської мови буде плюсом.
Податися можна тут.
В проєктній компанії abmk відкрита низка вакансій
Перелік актуальних позицій, для яких компанія зараз шукає фахівців:
- головний архітектор проєктів;
- архітектор-генпланіст;
- провідний архітектор;
- архітектор;
- архітектор-спеціаліст з перевірки креслень (нормоконтроль);
- головний інженер проєкту;
- інженер-конструктор;
- Інженер-проєктувальник систем водопостачання та каналізації;
- інженер-електрик проєктувальник;
- інженер-проєктувальник систем опалення, вентиляції і кондиціонування;
- кошторисник;
- бухгалтер (управління будівництвом);
- офіс-менеджер.
Детально про вимоги до кожної вакансії зазначено на сайт компанії.
Корпорація TERWIN відкрила дві вакансії
Шукають Менеджер напрямку логістики колісного транспорту для проєкту «ГеройCar» carforhero.com.
Основні вимоги:
- Досвід роботи в логістиці ЗЕД від двох років;
- Досвід оформлення документів для митниці;
- Рівень знання англійської мови — ведення ділової переписки/спілкування в телефонному форматі;
- Досвід ведення перемовин.
Основні задачі:
- Відпрацювання найкращоі цінової пропозиції при закупівлі послуг з доставки;
- Аналітика результатів доставки, моніторинг цінових пропозицій ринку доставки;
- Напрацювання альтернативних, комбінованих способів доставки;
- Оформлення необхідного пакету документів на митниці.
Умови праці:
- Офіс розташований в центрі Києва (Хрещатик);
- Офіційне працевлаштування;
- Конкурентна заробітна плата!
Залишити заявку можна тут.
Також потрібен керівник юридичного департаменту.
Основні обов’язки:
- Комплексне ведення девелоперських проектів починаючи з придбання земельних ділянок і до передачі об'єкта в експлуатацію і здійснення подальшої комерційної діяльності;
- Структурування угод з придбання чи продажу об'єктів нерухомості, земельних ділянок;
- Структурування угод із залучення інвестицій в проект;
- Ведення переговорів з контрагентами та державними органами;
- Реєстраційні дії: адреси, право власності, корпоративні права;
- Залучення до розробки внутрішніх політик, правил, регламентів, стандартів
- роботи;
- Виконання юридичних завдань від керівництва, аналітична робота;
- Організація та ведення судово-претензійної роботи.
- Організація діяльності та розбудова юридичного департаменту.
Вимоги до кандидата:
- Вища юридична освіта;
- Досвід роботи в топових українських компаніях від 7-ми років;
- Досвід керівної роботи не менше 5 років;
- Ґрунтовні знання цивільного, господарського, корпоративного, податкового, адміністративного права;
- Знання законодавства у сфері містобудування та земельного права;
- Підтверджений досвід супроводження будівництва (на стороні замовник чи генпідрядної організації)
- Досвід в питаннях купівлі-продажу, зміни цільового призначення земельних ділянок;
- Супроводження комерційної діяльності компанії.
- Адвокатське свідоцтво.
- Бажано Англійська — intermediate+.
- Бажано досвід роботи з КІФ та КУА.
- Високий рівень уваги до деталей і точності.
- Відмінні комунікативні та письмові навички.
Заявку можна залишити тут.
Студія індивідуального дизайну інтер’єру Segreto шукає Менеджера з продажу (архітектурне, будівельне, дизайн середовища)
Перелік посадових обов’язків:
- розширювати присутність компанії на міжнародних ринках (UAE, EU, UK, USA);
- будувати партнерську мережу серед архітекторів, дизайнерів, забудовників;
- вести переговори та закривати угоди;
- відстежувати проєкти, отримувати технічні завдання та формувати пропозиції;
- готувати договори, рахунки та контролювати їх виконання;
- виїжджати у відрядження та будувати персональні зв’язки з ключовими клієнтами.
Від кандидата очікують:
- досвід роботи з преміальними сегментами (інтер'єри, архітектура, відомі міжнародні бренди);
- знання ринку та розуміння особливостей міжнародних продажів;
- досвід B2B-продажів та ведення переговорів з топовими клієнтами;
- впевнене володіння англійською мовою (спілкування з іноземними партнерами);
- вміння продавати не просто продукцію, а цінність, концепцію, історію;
- самостійність, амбіційність, націленість на результат.
У разі працевлаштування працівник отримає:
- заробітну плату, на яку можна впливати: ставка від 50 000 грн + високий % від угод;
- можливість стати партнером компанії та отримати частку в бізнесі;
- гнучкий формат роботи: офіс у Варшаві + віддалена співпраця;
- відрядження в топові локації та доступ до найвпливовіших людей індустрії;
- статусність і можливість працювати з преміум-сегментом;
- реальний кар'єрний ріст — можна будувати свій напрямок у компанії.
Відгукнутися на вакансію тут.
Будівельна, архітектурна, дизайнерська компанія Constrol у пошуках Інженера систем Revit, BIM-modeler (Construction online, Swiss)
Вимоги:
- архітектурна, будівельна (інженери/арматура/метал) вища освіта;
- досвід роботи у сфері будівництва та проєктування;
- вміння читати будівельні креслення;
- вміння моделювати конструктивні елементи (у програмі Revit 2024);
- вміння моделювати архітектурну частину (у програмі Revit 2024);
- вміння працювати у команді над великими проєктами;
- наявність робочого місця та достатньо потужного комп’ютера для роботи в Revit ;
- потрібні інженери фахівці з моделювання в 3D revit всіх систем для проєктів в Європі
- уважна робота з вихідними кресленнями;
- ретельна перевірка на перетини.
Умови роботи:
- повна зайнятість;
- повністю віддалена робота;
- своєчасна, без затримок заробітна плата за підсумками виконаної протягом місяця роботи;
- премії;
- можливість здобути досвід у роботі з великими іноземними проєктами;
- можливість професійного та кар'єрного зростання;
- дуже згуртований та дружній колектив, готовий допомогти у будь-якому питанні.
Обов’язки:
- робота з дерев’яними каркасами, моделювання у програмі Revit;
- робота з американськими проєктами, моделювання у програмі Revit;
- моделювання конструктивних елементів у програмі Revit;
- моделювання архітектурної частини у програмі Revit 2024;
- моделювання за нашими шаблонами відповідно до креслень (компанія не робить креслення, рендеринг і розрахунки конструкцій, тільки точний моделінг за готовими кресленнями замовника).
Перевагою буде вміння використовувати Nawisworks та Dynamo, знання англійської мови.
Надіслати резюме можна у Telegram/Viber/WhatsApp: +380508893410.
Читайте також: Ринок праці в Україні в березні — аналітика