Вакансії в сфері нерухомості: потрібні фахівці різних напрямків

10.04.2025   |  Новини

Підбірка актуальних вакансій у сфері нерухомості від Property Times. Компанії шукають різних фахівців: менеджерів, архітекторів, інженерів, директора і низку інших.

Додамо, що, за даними Work.ua, у березні цього року загалом на ринку середня зарплата збільшилася до 24 000 грн (+500 грн до лютого). І нерухомість потрапила до переліку категорій, де пропонована винагорода за роботу зросла найвідчутніше, зокрема у цій сфері — до 52 500 грн, тобто на +5%.

Ribas Hotels Group шукає різних фахівців для готельної мережі

За словами Артура Лупашко, засновника Ribas Hotels Group, у найближчій перспективі мережі готелів потрібні:

  •  операційний директор готельної мережі;
  •  регіональний операційний менеджер міжнародного готельного оператора Ribas на Балі;
  •  менеджер із продажів (В2В) на Балі;
  •  керівник відділу маркетингу та PR (B2B);
  •  PR-менеджер;
  •  Travel-асистент;
  •  SMM-спеціаліст у мережу Ribas Rooms;
  •  менеджер із бронювання (готелі).
  • Резюме можна відправляти сюди: hrd@ribashotels.com

Будівельна компанія IQ.Development шукає менеджера з продажу

Хочуть активного, цілеспрямованого та мотивованого менеджера з продажу. Можлива як повна, так і часткова зайнятість. Подробиці за телефоном +380938135042.

Читайте нас в Телеграм

Компанія Promotion (рекрутер): відкрита вакансія менеджера з оренди ТРЦ для Nhood Ukraine

Пропонують:

  • конкурентну заробітну плату (обговорюється за результатами співбесіди);
  • професійний розвиток і можливість кар'єрного зростання;
  • комфортні умови роботи та зручне розташування офісу біля м. Почайна (просп. Степана Бандери);
  • соціальні гарантії, включаючи медичне страхування, бонуси та премії;
  • повну зайнятість із можливістю працювати в гібридному форматі (2 дні на тиждень віддалено).

Основні обов’язки:

  • Пошук та залучення потенційних орендарів для торгових центрів.
  • Проведення переговорів та укладання договорів оренди.
  • Повний супровід процесу оренди, включаючи моніторинг бюджетів, підготовку звітів та виконання ключових показників ефективності (KPIs).
  • Контроль виконання договорів та забезпечення високого рівня задоволеності клієнтів.

Ключові вимоги:

  • вища освіта;
  • досвід роботи в сфері комерційної нерухомості від 1 року;
  • відмінні комунікативні та переговорні навички;
  • знання чинного законодавства у сфері оренди нерухомості;
  • впевнене користування програмами MS Office.

Додаткові переваги для кандидата: знання англійської мови буде плюсом.

Податися можна тут.

В проєктній компанії abmk відкрита низка вакансій

Перелік актуальних позицій, для яких компанія зараз шукає фахівців:

  • головний архітектор проєктів;
  • архітектор-генпланіст;
  • провідний архітектор;
  • архітектор;
  • архітектор-спеціаліст з перевірки креслень (нормоконтроль);
  • головний інженер проєкту;
  • інженер-конструктор;
  • Інженер-проєктувальник систем водопостачання та каналізації;
  • інженер-електрик проєктувальник;
  • інженер-проєктувальник систем опалення, вентиляції і кондиціонування;
  • кошторисник;
  • бухгалтер (управління будівництвом);
  • офіс-менеджер.

Детально про вимоги до кожної вакансії зазначено на сайт компанії. 

Корпорація TERWIN відкрила дві вакансії

Шукають Менеджер напрямку логістики колісного транспорту для проєкту «ГеройCar» carforhero.com.

Основні вимоги:

  • Досвід роботи в логістиці ЗЕД від двох років;
  • Досвід оформлення документів для митниці;
  • Рівень знання англійської мови — ведення ділової переписки/спілкування в телефонному форматі;
  • Досвід ведення перемовин.

Основні задачі:

  • Відпрацювання найкращоі цінової пропозиції при закупівлі послуг з доставки;
  • Аналітика результатів доставки, моніторинг цінових пропозицій ринку доставки;
  • Напрацювання альтернативних, комбінованих способів доставки;
  • Оформлення необхідного пакету документів на митниці.

Умови праці:

  • Офіс розташований в центрі Києва (Хрещатик);
  • Офіційне працевлаштування;
  • Конкурентна заробітна плата!

Залишити заявку можна тут

Також потрібен керівник юридичного департаменту.

Основні обов’язки:

  • Комплексне ведення девелоперських проектів починаючи з придбання земельних ділянок і до передачі об'єкта в експлуатацію і здійснення подальшої комерційної діяльності;
  • Структурування угод з придбання чи продажу об'єктів нерухомості, земельних ділянок;
  • Структурування угод із залучення інвестицій в проект;
  • Ведення переговорів з контрагентами та державними органами;
  • Реєстраційні дії: адреси, право власності, корпоративні права;
  • Залучення до розробки внутрішніх політик, правил, регламентів, стандартів
  • роботи;
  • Виконання юридичних завдань від керівництва, аналітична робота;
  • Організація та ведення судово-претензійної роботи.
  • Організація діяльності та розбудова юридичного департаменту.

Вимоги до кандидата:

  • Вища юридична освіта;
  • Досвід роботи в топових українських компаніях від 7-ми років;
  • Досвід керівної роботи не менше 5 років;
  • Ґрунтовні знання цивільного, господарського, корпоративного, податкового, адміністративного права;
  • Знання законодавства у сфері містобудування та земельного права;
  • Підтверджений досвід супроводження будівництва (на стороні замовник чи генпідрядної організації)
  • Досвід в питаннях купівлі-продажу, зміни цільового призначення земельних ділянок;
  • Супроводження комерційної діяльності компанії.
  • Адвокатське свідоцтво.
  • Бажано Англійська — intermediate+.
  • Бажано досвід роботи з КІФ та КУА.
  • Високий рівень уваги до деталей і точності.
  • Відмінні комунікативні та письмові навички. 

Заявку можна залишити тут.

Студія індивідуального дизайну інтер’єру Segreto шукає Менеджера з продажу (архітектурне, будівельне, дизайн середовища)

Перелік посадових обов’язків:

  • розширювати присутність компанії на міжнародних ринках (UAE, EU, UK, USA);
  • будувати партнерську мережу серед архітекторів, дизайнерів, забудовників;
  • вести переговори та закривати угоди;
  • відстежувати проєкти, отримувати технічні завдання та формувати пропозиції;
  • готувати договори, рахунки та контролювати їх виконання;
  • виїжджати у відрядження та будувати персональні зв’язки з ключовими клієнтами.

Від кандидата очікують:

  • досвід роботи з преміальними сегментами (інтер'єри, архітектура, відомі міжнародні бренди);
  • знання ринку та розуміння особливостей міжнародних продажів;
  • досвід B2B-продажів та ведення переговорів з топовими клієнтами;
  • впевнене володіння англійською мовою (спілкування з іноземними партнерами);
  • вміння продавати не просто продукцію, а цінність, концепцію, історію;
  • самостійність, амбіційність, націленість на результат.

У разі працевлаштування працівник отримає:

  • заробітну плату, на яку можна впливати: ставка від 50 000 грн + високий % від угод;
  • можливість стати партнером компанії та отримати частку в бізнесі;
  • гнучкий формат роботи: офіс у Варшаві + віддалена співпраця;
  • відрядження в топові локації та доступ до найвпливовіших людей індустрії;
  • статусність і можливість працювати з преміум-сегментом;
  • реальний кар'єрний ріст — можна будувати свій напрямок у компанії.

Відгукнутися на вакансію тут.

 

Будівельна, архітектурна, дизайнерська компанія Constrol у пошуках Інженера систем Revit, BIM-modeler (Construction online, Swiss)

Вимоги:

  • архітектурна, будівельна (інженери/арматура/метал) вища освіта;
  • досвід роботи у сфері будівництва та проєктування;
  • вміння читати будівельні креслення;
  • вміння моделювати конструктивні елементи (у програмі Revit 2024);
  • вміння моделювати архітектурну частину (у програмі Revit 2024);
  • вміння працювати у команді над великими проєктами;
  • наявність робочого місця та достатньо потужного комп’ютера для роботи в Revit ;
  • потрібні інженери фахівці з моделювання в 3D revit всіх систем для проєктів в Європі
  • уважна робота з вихідними кресленнями;
  • ретельна перевірка на перетини.

Умови роботи:

  • повна зайнятість;
  • повністю віддалена робота;
  • своєчасна, без затримок заробітна плата за підсумками виконаної протягом місяця роботи;
  • премії;
  • можливість здобути досвід у роботі з великими іноземними проєктами;
  • можливість професійного та кар'єрного зростання;
  • дуже згуртований та дружній колектив, готовий допомогти у будь-якому питанні.

Обов’язки:

  • робота з дерев’яними каркасами, моделювання у програмі Revit;
  • робота з американськими проєктами, моделювання у програмі Revit;
  • моделювання конструктивних елементів у програмі Revit;
  • моделювання архітектурної частини у програмі Revit 2024;
  • моделювання за нашими шаблонами відповідно до креслень (компанія не робить креслення, рендеринг і розрахунки конструкцій, тільки точний моделінг за готовими кресленнями замовника).

Перевагою буде вміння використовувати Nawisworks та Dynamo, знання англійської мови.

Надіслати резюме можна у Telegram/Viber/WhatsApp: +380508893410.

Читайте також: Ринок праці в Україні в березні — аналітика