Унікальні концептуальні рішення — шлях для збільшення відвідуваності ТРЦ

06.05.2019   |  Новини
Сьогодні для успішної діяльності об'єкти торговельної нерухомості повинні мати свої унікальні концептуальні переваги.  Про це повідомляє сайт UTG.

Архітектура і дизайн торгового центру — це перше, що кидається в очі при відвідуванні. Тому багато торговельних комплексів світу використовують унікальні концептуальні рішення і незвичайне оформлення інтер’єру для збільшення відвідуваності.

Наприклад, Designer Outlet Ashford в рамках реконцепції створить на своєму фасаді найбільшу в Європі стіну з рослин. Жива стіна площею 25 000 квадратних футів складатиметься приблизно з 120 000 рослин і створить неповторну атмосферу з вертикальними садами. В результаті чого Designer Outlet Ashford стане одним з найзеленіших в світі торгових центрів.

Cтворення «живих фасадів» в Designer Outlet Ashford допоможе підвищити його відвідуваність до 3,7 мільйона осіб на рік. Роботи з виготовлення унікальної стіни з рослин виконає компанія Biotecture, загальна вартість «живої» архітектури складе 1,5 мільйона фунтів стерлінгів.

Designer Outlet Ashford, відкритий в 2000 р, в минулому році приступив до реконструкції, яка завершиться восени поточного року. В результаті реконструкції відбудеться збільшення площі об’єкта з 185 000 квадратних футів до 285 000 і створення унікальної конкурентної переваги для залучення туристів і жителів англійського міста Ашфорд.