Яким буде новий ТРЦ Ocean Mall у Києві
Ocean Mall — один із найбільших торговельно-розважальних центрів Східної Європи, відкриття якого заплановано на зиму 2025 року. Команда Mandarin Plaza Group поділилася деталями майбутньої інфраструктури цього масштабного проєкту. Про це повідомляє RAU.

Фото: проєкт візуалізації ТРЦ Ocean mall
За словами представників Mandarin Plaza Group, основне будівництво завершене: інженерні мережі готові на 90%, а оздоблювальні роботи виконані на 75-80%.
Площа нового ТРЦ становить 300 000 кв. м, з яких 110 000 кв. м відведено під оренду. У молі працюватимуть понад 800 магазинів, включаючи як мас-маркет, так і люксові бренди, які вперше з’являться в Україні. Особливістю Ocean Mall стане luxury-галерея з шоу-румами преміальних брендів.
Торговельний центр також матиме сучасний фуд-корт із понад 50 ресторанами площею 10 000 кв. м, найбільшу edutainment-зону в Європі з інтеграцією освіти та розваг, а також багатофункціональний коворкінг. Для зручності відвідувачів передбачено паркінг на 3000 місць, включаючи перший в Україні Valet Parking, що дозволить гостям залишати авто прямо біля входу.
"Відкриття ТРЦ Ocean Mall безперечно обіцяє стати не тільки подією року, а подією історії українських розважальних центрів. Девелопер обіцяє багато унікальних речей - від нових орендарів до внутрішнього оздоблення", - заявив у коментарі Delo.ua гендиректор компанії NAI Ukraine, СЕО проєктного бюро Urban Experts Віталій Бойко.

За його словами, замість акваріуму з акулами, як це було у Ocean Plaza, концепція передбачає чимало освітніх та ігрових проєктів про таємниці океану.
Кожен поверх Ocean Mall матиме свою концепцію. У підземній зоні розташуються складські приміщення та укриття, які відповідають сучасним стандартам безпеки. На першому поверсі буде представлено товари для дому, а на другому й третьому – одяг, аксесуари, косметика, спортивні товари та все для дітей. Четвертий поверх стане центром гастрономії, розваг і навчання, включаючи кінотеатр і парк розваг. На даху передбачена експлуатована покрівля для фестивалів і сезонних заходів.
Попри складну ситуацію в країні, за словами власників проєкт Ocean Mall отримав значний попит серед ритейлерів. У молі вже підтвердили свою участь такі міжнародні бренди, як Inditex (Zara, Pull&Bear, Bershka, Massimo Dutti) і H&M.

