Збільшення фуд-кортів в ТРЦ є загальносвітовою тенденцією — експерти
У більшості торгових об'єктів спостерігається розширення площ, відведених під громадське харчування. Як відзначають експерти компанії UTG, збільшення фуд-кортів є загальносвітовою тенденцією. У деяких об'єктах частка операторів F & B може досягати 40%. Також експерти Colliers International (Україна) говорять про неминучу трансформації торгових центрів в місця соціалізації, впровадження інновацій та несподіваних форматів, від доповненої реальності в коворкінг на перших поверхах і колівінгів на верхніх.
Крім того, цифрова революція привела до трансформації поведінки споживача. Основний потребою є саме соціалізація: комфортне місце спілкування плюс можливість розвиватися, отримувати новий досвід, знання і враження.
Як приклад експерти наводять реконструйований ТРЦ MEGA Alma-Ata, його загальна площа склала 180 000 кв. м, орендна — понад 87 000 кв.м На його території відкрився продуктовий зал, розроблений міжнародною компанією Chapman Taylor. Згідно з концепцією на території продуктового залу представлена нова суміш F&B-пропозицій: фаст-фуд, кафе і традиційні ресторани, що пропонують страви на будь-який смак. Дизайн дворівневого залу площею 4 300 кв.м виконаний в стилі яхт з унікальним казахським малюнком. При цьому, як пише across-magazine, продуктовий зал об'єднується з фуд-кортом, завдяки чому сукупна площа F&B, в якій можуть розміститися до 2500 осіб, склала 10 000 кв.м