ТРЦ «Караван Outlet» незабаром змінить назву
Про те, що в ТРЦ «Караван Outlet» (м. Київ) протягом 12 місяців з’явиться нова назва, повідомила комерційна директорка Dragon Capital Property Management Наталія Кравець в інтерв’ю UCSC, пише Property Times. Вона зазначила, що це зобов’язання перед попереднім власником.
Фото: сайт ТРЦ «Караван Outlet»
Нагадаємо, що восени минулого року Dragon Capital купила столичний ТРЦ «Караван Outlet», що стало однією з найбільших угод на ринку комерційної нерухомості України за останній час.
Тепер на торговельно-розважальний центр чекає низка змін. «Ми проаналізували декілька варіантів зміни концепції і прийшли до висновку, що будемо зберігати концепцію симбіозу аутлет-центру з класичним ТРЦ. Тобто у ТРЦ будуть і популярні класичні магазини, з регулярними колекціями, і магазини з аутлет-колекціями.
Єдине, що ми однозначно хочемо посилити — це tenant-mix. Плануємо додати декілька нових якірних орендарів за рахунок оптимізації планувань. Наші пріоритети — мережеві орендарі в сегменті фешн, спорт та електроніка. Також працюємо з розважальними операторами по реновації їх закладів (є вже певні домовленості), та хочемо залучити в ТРЦ популярні заклади швидкого харчування», — зазначила Наталія Кравець.
Слідкуйте за новинами в нашому Телеграм
Після того, як компанія підпише договори, що має відбутися в перспективі 3-6 місяців, в планах зробити велику маркетингову кампанію, щоб збільшити відвідуваність.
Крім того, Наталія Кравець повідомила, що вони встановлюють сучасне укриття на паркінгу, роблять певні технічні покращення.
Додамо, що «ТРЦ Караван Outlet», був відкритий у 2003 році й оновлений у 2019-му. Загальна площа об’єкта становить 57 321 кв. м, з яких орендна площа (GLA) займає 42 788 кв. м. ТРЦ об’єднує понад 50 міжнародних fashion-брендів, а також 5-зальний кінотеатр, ролердром, дитячий парк розваг, гіпермаркет та фуд-корт.
Читайте також: Перезапуск та ревіталізація ТРЦ: погляд експертів на виклики та рішення