- Проаналізовано компаній: 4 500.
- Визначено мережевими операторами: 2 118.
- Кількість філій: 74 923.
У середньому на одну мережу припадає 35 торгівельних точок, однак медіанне значення, яке більш точно відображає стан ринку, становить 6.
Площа торгівельних точок
- Медіанне значення площі: 90 кв. м.
- 41% мереж мають точки площею 50-250 кв. м.
- Половина мереж оперує точками площею 30-300 кв. м.
Типологія мереж
Мережі класифікуються за географічним охопленням:
- Локальні: працюють в одній області.
- Регіональні: оперують у межах одного макрорегіону (Київ, Центральний, Західний, Східний або Південний).
- Національні: представлені у декількох макрорегіонах.
Більшість мереж є національними, що свідчить про широку присутність великих операторів на ринку.
Також було проаналізовано розподіл мереж за середньою площею торгівельних точок. Більшість точок має площу до 250 кв. м. Медіанне значення площі торговельної точки становить 90 кв. м.
Сегментація за категоріями
За основною товарною категорією роздрібні мережі розподілилися наступним чином:
- Фешн (мода): 25%.
- Продукти харчування: 10%.
- Громадське харчування: 8%.
За кількістю торгівельних точок лідирують такі категорії:
- Парфуми, косметика, дрогері: 22%.
- Медикаменти: 17%.
- Продукти харчування: 15%.