Як забудовнику отримати максимум від онлайн-оголошень
29-го вересня о 15:00 SvitSoft та OLX запрошують на перший спільний онлайн-захід тих, хто бажає зрозуміти як використовувати на максимум можливості OLX для продажів первинної нерухомості. Property Times виступає інформаційним спонсором події.
Для кого?
Для відділів продажу та маркетингових департаментів забудовників, а також для діджитал-агенцій та фахівців, які працюють у девелопменті.
Хто?
Георгій Курбанов — СЕО SvitSoft
Ігор Сироватко — керівник департаменту клієнтського сервісу OLX в Україні та Центральній Азії
*технологічний партнер заходу — AdSaver. Сервіс для забудовників, який поєднує в собі трекінг, телефонію та CRM системи. Єдина CRM-система на ринку, яка може фіксувати мультіліди.
Про що піде мова?
— яку роль відіграє ОLХ серед інших інструментів перформансу та рекламних кампаній клієнтів. Особливості роботи та переваги порталу. Порівняльна аналітика щодо вартості лідів та ефективності каналів.
— як правильно відстежувати ефективність розміщення, які для цього використовувати інструменти і метрики
— як створити оголошення про продаж квартири на ОLХ так, щоб воно спрацювало. Як воно має виглядати, типові помилки, що впливає на ранжування, та які ми у SvitSoft використовуємо стратегії для цього
— як пріоритезувати наявний асортимент квартир у забудовника і визначити ті, які треба виводити у топ?
— презентація нових можливостей ОLХ для продажів нерухомості
— інсайти та кейси про механіку роботи з пакетами VIP, TОП.