Як забудовнику отримати максимум від онлайн-оголошень

14.09.2021   |  Новини

29-го вересня о 15:00 SvitSoft та OLX запрошують на перший спільний онлайн-захід тих, хто бажає зрозуміти як використовувати на максимум можливості OLX для продажів первинної нерухомості. Property Times виступає інформаційним спонсором події.

Для кого? 

Для відділів продажу та маркетингових департаментів забудовників, а також для діджитал-агенцій та фахівців, які працюють у девелопменті.

Хто? 

Георгій Курбанов — СЕО SvitSoft

Ігор Сироватко — керівник департаменту клієнтського сервісу OLX в Україні та Центральній Азії 

ехнологічний партнер заходу — AdSaver. Сервіс для забудовників, який поєднує в собі трекінг, телефонію та CRM системи. Єдина CRM-система на ринку, яка може фіксувати мультіліди.

Про що піде мова? 

— яку роль відіграє ОLХ серед інших інструментів перформансу та рекламних кампаній клієнтів. Особливості роботи та переваги порталу. Порівняльна аналітика щодо вартості лідів та ефективності каналів. 

— як правильно відстежувати ефективність розміщення, які для цього використовувати інструменти і метрики

— як створити оголошення про продаж квартири на ОLХ так, щоб воно спрацювало. Як воно має виглядати, типові помилки, що впливає на ранжування, та які ми у SvitSoft використовуємо стратегії для цього

— як пріоритезувати наявний асортимент квартир у забудовника і визначити ті, які треба виводити у топ? 

— презентація нових можливостей ОLХ для продажів нерухомості 

— інсайти та кейси про механіку роботи з пакетами VIP, TОП.


Читати інші новини

28.09.2020
В цілому, бюджет на рекламу в офлайні в категорії нерухомість зменшився на 16%, в порівнянні з 2018 роком. При цьому в онлайні виріс на 39%.
детальніше
11.02.2020
Інтерес до об’єктів комплексної забудови, як і раніше, залишається основною тенденцією на ринку житлової нерухомості
детальніше
11.02.2020
65% або 33,4 млн дол. США на рекламу в 2018 році витратили девелопери. 35% рекламного ринку використовують приватні особи і ріелтори / агентства.
детальніше