Забудовники назвали головний критерій ефективності маркетингу

28.09.2020   |  Новости

Критерії ефективності маркетингу у столичних забудовників в 2020 році змінилися в порівнянні з 2019 роком.
Лб це йдеться в аналітиці порталу Address.ua, за результатами проведеного ними дослідження, якщо в 2019 році 74% опитаних забудовників головним критерієм ефективності маркетингу вважали кількість звернень, то в 2020 році всього 32% опитаних вважають цей показник головним критерієм ефективності маркетингу.

При цьому в 2019-му на перше місце вийшов показник кількість угод, з часткою відповідей 59%. У порівнянні з 2019 роком вартість звернення, як критерій ефективності, збільшився до 36% з 16% (2019 рік).

Також більшість опитаних забудовники вимірюють вартість дзвінків, і різниця лише в регулярності вимірів. 50% аналізують вартість щомісяця, 16% - щотижня, 9% - щодня моніторять вартість цільового дзвінка, а ось 14% опитаних не пам'ятають, коли востаннє вимірювали вартість. 

50% респондентів говорять про те, що вартість дзвінка у них в діапазоні від 300 до 1000 грн. 36% навмисне не хочуть називати вартість цільового дзвінка.

Згідно з аналітичними даними, в 2019 році маркетинг-бюджет забудовників Києва та Київської області на офлайн рекламу склав 400 - 500 млн. грн. На рекламу в Інтернеті було витрачено приблизно 550 - 700 млн грн. Разом, сукупно на рекламу в 2019 році забудовниками було витрачено від 950 млн до 1,2 млрд грн що сприяло укладанню близько 34 - 36 тис. угод на ринку первинної нерухомості столиці. Середньоарифметична вартість одного дзвінка до відділу продажів в 2019 році була в діапазоні від 1 117 грн до 1 300 грн.

В цілому, бюджет на рекламу в офлайні в категорії нерухомість зменшився на 16%, в порівнянні з 2018 роком. При цьому в онлайні виріс на 39%.


Читать другие новости

11.02.2020
65% або 33,4 млн дол. США на рекламу в 2018 році витратили девелопери. 35% рекламного ринку використовують приватні особи і ріелтори / агентства.
подробнее
14.01.2020
16 січня набувають чинності норми статті 32 закону «Про забезпечення функціонування української мови як державної», ухваленого Верховною Радою 25 квітня 2019 ро...
подробнее
04.12.2019
Після набуття чинності змін до Закону України «Про рекламу», забудовники зможуть рекламувати лише те будівництво, в якому можна купити квартиру чи офіс наступни...
подробнее