Reading Club by Arricano: що варто почитати

14.02.2020

Property Times пропонує цікаву добірку книг від Reading Club by Arricano. Нагадаємо, в компанії є власна бізнес-бібліотека, яка постійно поповнюється новинками, то ж співробітники можуть обирати книги за інтересами.

Оксана Філоненко, фахівчиня департаменту оренди

Витончене Мистецтво Забивати на ВСЕ. Нестандартний підхід до проблем
Марк Менсон

«Усі дійсно важливі речі в житті людини досягаються через переживання та пов’язаного з цим негативного досвіду…». Намагатися уникнути болю — означає, на думку автора, занадто перейматися болем. Тому якщо ви здатні забити на біль, то зупинити це вже неможливо.

Сьогодні ми можемо скористатися курсами, настановами і просто порадами від близьких і знайомих людей стосовно того, як «мислити позитивно» та «робити вигляд, що все окей». І, до речі, так частіше за все і стається. Проте люди здатні забувати (або забивати) на реальне вирішення проблем. Біль, незручність, брак часу — все на заваді того, щоб досягати поставленої мети. Думати і мріяти про ідеальне тіло та міцне здоров’я легко. Однак тягати залізяки у спортзалі, бігати по три кілометри з сьомої години ранку, готувати корисну їжу — це вже виклик, який потребує зусиль.

Автор акцентує, що шлях до цінного, важливого та пріоритетного не буває легкою прогулянкою. Ця книга для тих читачів, кому не вистачає мотивації закатати рукава, зціпити зуби і зустріти проблеми, «запросивши їх на каву». У творчому, професійному та особистому вимірах життя трапляються труднощі, болі та перепони. І одночасно постають шляхи, які ведуть до перемоги, щоб стати кращими, витривалішими.

Оксана Томчук, фахівчиня департаменту оренди

Зроби це зараз. 21 чудовий спосіб зробити більше за менший час
Брайан Трейсі

«Має значення якість часу, проведеного на роботі, і кількість часу, проведеного вдома». Якщо вам ця теза близька за духом, то цю книгу обов’язково варто прочитати. Автор описує, здавалося б, зрозумілі речі, завдяки яким можна стати ще більш успішними та зібраними.

Секрет ефективного та грамотного тайм-менеджменту простий — ніколи не буде достатньо часу для виконання всього. Тому необхідно завжди виділяти пріоритетні задачі, які приносять 80% результату. Тому і братися за них у першу чергу. А ще важливо записувати все на папері.

Найчастіше пріоритетні задачі — це ті, які нам хотілось би перенести «на потім», а спочатку виконати ті, які приносять задоволення. На думку автора, це неправильний підхід, який буде утримувати вас на тому ж рівні, без можливості рости далі. Треба привчити себе «з’їдати найгидкішу жабу» в першу чергу. А потім насолоджуватися своїми результатами, які збільшуватимуться в рази.

Гадаю, що книга буде цікавою тим, хто прагне навчитися правильно планувати, покращувати якість життя і віднайти «зайві» години на особисте.

Олександра Сухотіна, бренд-менеджерка

12 тижнів у році. Як за 12 тижнів зробити більше, ніж інші встигають за 12 місяців
Майкл Ленігнтон, Брайан Моран

Автори змогли «зняти рожеві окуляри» читачам і наповнити їх вірою та мотивацією. Та дізнатися про те, як стати ефективними, досягати результатів екологічними для себе та інших людей способами. Адже не обов'язково працювати 24/7: скрізь і завжди. Є безліч складових, які зможуть дати максимальний результат, адже «якщо ми не вміємо відпочивати, то не можемо ефективно працювати».

Головна проблема, на думку авторів, у тому, що ми заздалегідь визначаємо циклічність досягнення цілей впродовж року або за 365 днів. А на кінець відчуваємо, як «палаємо» від спроб встигнути зробити все заплановане і увійти в новий рік з чистою душею.

У книзі зібрано сотні порад і рекомендацій для тих, хто готовий перестати «палати» та почати досягати своїх цілей розмірено та ефективно. А також змінити розріз свого часу. Бізнесмени, спортсмени, успішні люди ставлять дедлайни, які автоматично визначають тимчасові рамки, в які потрібно встигнути втиснути все за списком задач. Дії, спрямовані на досягнення мети в обмежених часових рамках, є сильнішими та ефективнішими. 12 місяців можна перетворити на 12 тижнів. При правильному плануванні, постійному контролі й аналізі своїх дій ми досягаємо неймовірних результатів. «Світом керують тільки дії», і те, як саме ми діємо, визначає наш успіх та результат.

Олена Обухівська, communication manager

Скарга — це подарунок. Як зберегти лояльність клієнтів
Джанель Барлоу, Клаус Мьоллер

На якому б ринку ми не працювали — девелопменту, ритейлу, FMCG, який би статус у спільноті та посаду в компанії не займали, одночасно всі ми є споживачами різних товарів та послуг. До одних брендів ми ставимося лояльно, до інших — незадовільно.

У книзі «Скарга — це подарунок» автори перевертають уявлення та сприйняття скарг догори дном, доводячи, що будь-які нарікання та їдкі коментарі — це чудові сигнали для розвитку та усунення точок болю для клієнтів. А робота зі скаргами є невід’ємною частиною у здобутті високого рейтингу споживацької довіри та клієнтської чутливості.

Скарги — це прямий інструмент, над чим у бізнесі треба попрацювати. Не варто злитися на покупців, які розказують, що їх турбує. Більших ризиків завдають мовчазні незадоволені клієнти або ті, які атакують негативом на своїх блогерських майданчиках, в обхід каналів зворотного зв’язку.

Кілька тезисів із книги: «компанії відлякують клієнтів тим, що ігнорують відгуки», «ті, хто вказує на хиби вашого бізнесу, хочуть, щоб ви виправились», «якщо у компанії немає відгуків, значить, немає і клієнтів», «замість того щоб намагатися зменшити кількість скарг, компаніям варто навпаки заохочувати працівників шукати хиби».

Цікаво почитати та згнерувати нові ідеї для покращення бізнес-процесів у ланцюгу зв’язків «компанія-клієнт- компанія-клієнт» у взаємодії між собою.