Магазини в умовах обмежень продовжують покладати надію на офлайн формат

18.05.2020   |  Новини

У поточній ситуації рітейлери шукають можливості для збереження бізнесу та способи швидкого відновлення позицій після завершення карантину. «Як показали останні два місяці, перехід у онлайн не став порятунком, тому необхідно знайти варіанти роботи офлайн магазинів. Для цього важливо правильно оцінити свої ресурси і вибрати можливі шляхи діяльності навіть в умовах обмежень»,  вважає директор компанії UTG Євгенія Локтіонова.

Як приклад вона наводить іспанську Inditex Group, яка з 7 травня почала поетапно відновлювати роботу роздрібних магазинів. Щоб дотримуватися вимог дистанціювання і правил обмеження кількості відвідувачів в торговому приміщенні не більше чотирьох покупців, перші дні відвідувати магазини можна тільки за попереднім записом по телефону або електронній пошті.

За інформацією Euro Weekly News, саме в такому режимі з 7 травня почали роботу перші магазини Zara, Bershka, Pull & Bear та інших підконтрольних групі брендів. Але вже з 11 травня режим роботи роздрібних торгових точок в Іспанії помякшений і покупці можуть відвідувати магазини без запису, але їхня пропускна здатність також обмежена до 30% від звичайного трафіку. Відкриття інших магазинів у складі торгово-розважальних центрів заплановано на 25 травня. Що важливо, найбільший міжнародний фешн-ритейлер в рамках стратегії швидкого виходу з кризи і подальшого розвитку також зберегла весь штат у період, коли роздрібні магазини були закриті, і забезпечила виплати своїм співробітникам за березень і квітень 2020 року.


Читати інші новини

07.11.2025
Сьогодні, 7 листопада, «Ощадбанк» повідомив, що обстеження систем життєзабезпечення ТОК Gulliver засвідчило умисне вилучення, псування і незаконне вивезення кри...
детальніше
05.11.2025
Київський ТРЦ Respublika Park відсвяткував свою четверту річницю благодійним концертом, який відвідали понад 130 тисяч людей. ТРЦ передав 1 250 000 гривень благ...
детальніше
03.11.2025
Верховна Рада 23 жовтня ухвалила законопроєкт, який зобов'язує «власників спеціально обладнаних чи відведених майданчиків для паркування» облаштовувати спеціаль...
детальніше
16.10.2025
Українська Рада Торгових Центрів запустила продаж квитків на першу церемонію нагородження UCSC MRKTNG AWARDS — професійної маркетинг-премії для українських ТРЦ....
детальніше