Німецький аутлет запустив стріми з зірками

04.12.2020   |  Новости

Реалії сьогоднішнього дня стимулюють перегляд маркетингових стратегій ТРЦ в розрізі залучення відвідувачів. Наприклад, німецький аутлет запустив серію прямих ефірів у співпраці з моделлю і ведучою Луїзою Маццурана, а також різними спеціальними гостями. Торговий центр проводить трансляцію щочетверга з різних магазинів, де зірки демонтують асортимент і комунікують з глядачами. Перший випуск транслювався з магазину Puma спільно з журналістом баскетбольного журналу FIVE. Стрім доступні до перегляду в Facebook Live і YouTube, де у глядача є можливість задавати питання.

«Сучасні умови вчать працювати з усіма каналами: соцмережі, Тб, співпраця з блогерами і селебріті, — коментує партнер компанії UTG Артем Непосєдов. — 68% фізичних покупок в усьому світі передує онлайн-перевірка. Це свідчить про те, що покупки стають більш цільовими, тому ТРЦ важливо демонструвати весь асортимент своїх орендарів. Останнім яскравим прикладом можна назвати прямі ефіри від дизайнерського аутлета в Вольфсбурзі».

Симбіоз онлайн і офлайн демонструє, що онлайн не може повністю замінити фізичні магазини, проте є важливим додатковим каналом комунікації зі споживачами для підтримки лояльності відвідувачів.