В Radisson Hotel Group розробили протокол безпеки для роботи під час пандемії

13.05.2020   |  Новости

Компанія Radisson Hotel Group оголосила про протокол безпеки Radisson Hotels Safety Protocol, нову програму щодо посилення заходів підтримки чистоти і проведення процедур дезінфекції. Протокол розроблений в партнерстві зі світовим лідером у сфері інспекційних послуг, експертизи, випробувань і сертифікації SGS.

 

Нові правила включають в себе організацію санітарних станцій для дезінфекції рук на входах, використання засобів індивідуального захисту (ЗІЗ) і захисних екранів, збільшення і реєстрацію частоти прибирань та дезинфекції, дотримання соціальної дистанції у всіх зонах готелів, в тому числі в приміщеннях для проведення заходів, рекомендації та основні принципи охорони здоров'я Всесвітньої організації охорони здоров'я, підтвердження стандартів харчової безпеки і всебічне навчання персоналу. Розширене керівництво Radisson Hotel Group з прибирання та дезінфекції було розроблено у співпраці з міжнародним постачальником гігієнічних рішень Diversey. Воно об'єднало кращі практики в області прибирання та гігієни з посиленими протоколами і запатентованими технологіями для підтримки здоров'я.

Федеріко Х. Гонсалес (Federico J. González), президент і генеральний директор Radisson Hospitality AB, голова глобального керівного комітету Radisson Hotel Group зазначив: «У Radisson Hotel Group ми маємо намір забезпечити чисту і безпечне середовище для наших гостей і співробітників. З поширенням вірусу COVID-19 в світі відбулися істотні зміни, тому прагнення захистити всіх, хто працює, співпрацює і залишається з нами на порозі вступу в нову епоху подорожей, має для нас вирішальне значення. Для цього ми ретельно перевірили всі зони готелів і пишаємося тим, що об'єдналися з компанією SGS з метою створення нашої програми Radisson Hotels Safety Protocol».

Незабаром Radisson Hotel Group представить розширення стандартів бренду, що включає 20 основних пунктів, і додатковий 10-етапний протокол для організації та проведення заходів, який буде застосовуватися в готелях.

До посилених правил належать:

  • збільшення частоти прибирання та дезінфекції всіх зон готелю, особливу увагу до предметів з високою частотою контактів;
  • установка біля вхідних дверей і в громадських місцях готелю станцій зі спиртовим антисептиком для рук і рукавичками;
  • дезінфекція всіх ключів від номерів і їх безпечна видача при реєстрації;
  • експрес-процес виїзду з готелю з метою мінімізації контактів;
  • організація і заохочення безготівкових способів оплати;
  • розміщення на дверних ручках інформаційних покажчиків з інформацією про процедури збирання та дезінфекції в кожному номері;
  • комплексні санітарно-гігієнічні і профілактичні навчальні програми для співробітників;
  • забезпечення співробітників засобами індивідуального захисту, такими як маски і рукавички.

Читать другие новости

21.04.2021
Масові скупчення людей на Великдень можуть призвести до нової хвилі захворюваності
подробнее
12.04.2021
Ізольовані кабінки для роботи також існують в Японії, наприклад, компанії Telecube та Coodesk розміщують їх на станціях метро, вестибюлях готелів та в магазинах...
подробнее