ТРЦ РайON керуючої компанії Arricano відсвяткував День народженні у новому форматі
Новини партнерів
Цьогоріч ТРЦ «РайON» виповнилося 8 років, святкування в останню суботу серпня відбулося у новому форматі «РайDay» із урахуванням карантинних вимог.
Гостям пропонувались стильна фотозона, конкурси та розваги для дітей у камерному форматі, дистанційний інтерактив з героями фйорками. Також на святі «РайDay» було вручення подяк учасникам дитячої виставки малюнка «Фантазії літа», яка проходила у червні та ввійшла в топ-10 культурних заходів Києва.
Всього в ТРЦ «РайON» щороку організовує понад 100 заходів різного рівня та формату.
«РайDay» — це наше нове рішення у проведенні BTL івенту у торговому центрі, коли важливо створити емоційне свято, традиційно відзначити День народження ТРЦ, про який відвідувачі знають і самі про нього нагадують, а ще — дотримуватись правил респіраторного етикету та дистанційного режиму. Гадаю, що «РайDay» — це надовго, який в перспективі може перетворитися на зонтиковий BTL-бренд у ТРЦ «РайON». У нас уже є досвід створення та розгортання авторських іменних івент-брендів. Усі дитячі заходи, які ми проводимо у «РайDay», об’єднуються в edutainment-концепцію Cool School. І орендарі часто самі пропонують провести спільний захід, адже ідея Cool School імпонує та легко адаптується під запити ритейлерів», — розповідає Олена Обухівська, директорка з комунікацій Arricano.