Як бізнес допомагає в боротьбі з COVІD-19. Підбірка новин
Продовжуємо публікувати підбірку новин про дії бізнесу у боротьбі з коронавірусом.
Київський ТЦ GLOBUS відремонтував апарати ШВЛ та передав реанімаційне обладнання лікарні
GLOBUS долучився до руху МОЗ «Підтримую Лікарів». 14 квітня, від торгового центру GLOBUS було передано благодійну допомогу для Київської міської клінічної лікарні №9. Таким чином ТЦ GLOBUS долучився до руху МОЗ «Підтримую Лікарів». Про це повідомляє прес-служба торгового центру. Зокрема, для Київської міської клінічної лікарні №9 було відремонтовано апарат штучної вентиляції легень, що перебував у неробочому стані, а також було передано реанімаційне обладнання: шприцевий насос та пульсоксиметр.
Також, від ТЦ GLOBUS для медиків надійшли набори індивідуального захисту – респіратори та захисні екрани для обличчя.
60 мільйонів гривень – допомога Київстар у боротьбі з COVID-19
У зв’язку із впровадженням карантину в Україні, Київстар виділив благодійну допомогу на закупівлю медичного обладнання, а також реалізував десяток ініціатив, спрямованих на підтримку своїх абонентів та бізнес-клієнтів. «Київстар виділяє 30 мільйонів гривень благодійної допомоги на закупівлю необхідного обладнання та засобів захисту для лікарів, – коментує президент Київстар Олександр Комаров. – Також ми намагаємося підтримати всіх, хто зараз потребує допомоги: 50 тисячам медиків нарахували бонуси на рахунки, надаємо безкоштовні консультації від лікарів в додатку «Доктор онлайн», нарахували бонуси абонентам у роумінгу, допомагаємо бізнес-клієнтам впровадити систему віддаленого офісу і надаємо пільгові умови, а також багато іншого. У фінансовому еквіваленті такі інвестиції становлять ще близько 30 мільйонів гривень». До переліку ініціатив, які вже реалізувала компанія Київстар, увійшли:
- Спільно з БФ «Твоя опора» компанія закупить 10 апаратів штучної вентиляції легень та 20 моніторів, що відстежують стан тяжкохворих пацієнтів, від світового лідера з розробки та виробництва медичного обладнання – німецької компанії Drager. Решту благодійної допомоги буде спрямовано на витратні матеріали, що забезпечать роботу обладнання протягом року, та засоби особистого захисту для українських медиків.
- З 25 березня усім медикам-абонентам компанії, номери яких внесені до реєстру медичних працівників, оператор нараховує по 150 бонусів (1 бонус – еквівалент 1 грн). За два тижні від початку акції бонус був нарахований більше ніж 50 тисячам лікарів та медсестер.
- Для абонентів, які знаходяться за кордоном, доступні безкоштовні дзвінки на номери інформаційної гарячої лінії МЗС України. Також у період з 16 по 18 березня абонентам передплаченої форми обслуговування, які знаходилися у роумінгу, було нараховано по 60 грн для послуг зв’язку, а контрактним абонентам – по 10 безкоштовних хвилин.
- На період карантину Київстар разом із партнером зробив консультації лікарів у додатку «Doctor Online» безкоштовними для абонентів усіх телеком операторів. Користувачі, незалежно від місця перебування, матимуть змогу безкоштовно проконсультуватися 24/7 із понад 60 кваліфікованими лікарями та отримати рекомендації по лікуванню, використовуючи чат, відео- або аудіо-дзвінок.
- Київстар скасував абонплату на рішення для віддаленого офісу. За умовами спеціальної пропозиції бізнес-клієнти можуть підключити без внесення абонплати найбільш затребувані сервіси, що дозволяють вести ділову активність на належному рівні.
- Для усіх абонентів доступні безкоштовні дзвінки з території України на номери гарячих ліній МОЗ України, Центру громадського здоров’я, Урядового контакт-центру тощо, де можна дізнатись інформацію про заходи профілактики. Абоненти мобільного зв’язку можуть користуватись інформаційно-довідковими сайтами урядових установ без списання мегабайтів трафіку. Зокрема, це інформаційні сайти Всесвітньої організації охорони здоров’я, Міністерств охорони здоров’я та закордонних справ України, сайт covid19 гарячої лінії Кабінету Міністрів України тощо.
- За зверненням МОЗ Київстар робить регулярні інформаційні SMS-розсилки для абонентів щодо заходів захисту від COVID-19 та перебування на карантині.
MYplay направлять 5% від товарообігу на боротьбу з Covid-19
Тому 5% вартості кожної іграшки, які будуть придбані на myplay.ua у квітні, ми перерахуємо на потреби медичних закладів, в яких лікують українців хворих на Covid-19.
У підтримку благодійної акції MYplay запускає челендж – #граємовдома, який стартує у соцмережах Instagram та Facebook.
Лінія магазинів EVA забезпечила опорні лікарні України засобами дезінфекції
Лінія магазинів EVA забезпечила понад 200 опорних лікарень миючими та дезінфікуючими засобами на суму близько 500 000 гривень.
Загалом компанія виділила: понад 4 000 кілограмів прального універсального порошку; 1 500 літрів антисептика; 1 500 літрів рідкого звичайного мила; 1 500 літрів антисептичного мила; близько 2 500 літрів геля для туалета; понад 2 000 літрів універсального миючого засобу; 25 000 літрів білизни.
Окрім того, Лінія магазинів EVA підтримала партнера мережі Об’єднання брендів Henkel, спільно з яким передала 500 000 гривень благодійному фонду CEO Club Foundation на допомогу міській клінічній лікарні №9 міста Києва та міській клінічній лікарні №21 міста Дніпра. Підшефними лікарнями компанія опікуватиметься до кінця карантину, оскільки переконані, що тільки об’єднавши зусилля усіх небайдужих українців, країна зможе вистояти і перемогти смертельний вірус Covid-19 і повернутися до нормального повноцінного життя.
Сітрас Україна надала благодійну допомогу літнім людям
В рамках корпоративної і соціальної політики компанія Сітрас Україна надала благодійну допомогу літнім людям Дарницького району міста Києва. ТЦ Rive Gauche, що знаходиться в даній зоні охоплення, вже зарекомендував себе активним учасником соціального життя рідного району. В рамках боротьби з коронавірусом було прийнято рішення про надання продуктової допомоги слабко захищеним верствам населення — одиноким людям похилого віку, які проживають неподалік від місця знаходження ТЦ.
До складу продуктового набору увійшли базові харчові продукти та засоби гігієни: крупи, масло, сардини, чай, пасхальний кекс, мило і т.д. Була здійснена закупівля продуктових наборів в АШАН, співробітники гіпермаркету допомогли з пакуванням наборів і завантаженням продуктів. Акція була проведена за безпосередньої підтримки представників Дарницької районною в місті Києві державна адміністрація, які не тільки допомогли з пошуком контактів, а й посприяли в транспортуванні та видачі наборів пенсіонерам Дарницького району.