Як виглядає Всесвіт Мавки у «Сільпо»

22.11.2019  |  Спецпроєкти

Blockbuster Mall нарешті відкрився 20 листопада. Першим якорем, який розпочав роботу, став дизайнерський «Сільпо» у стилі Всесвіту анімаційного фільму «Мавка. Лісова пісня».

Цей «Сільпо» став 249 в мережі й найбільшим за площею (5766,2 кв. м). Його інтер'єри були готові ще навесні. Нагадаємо, що власник «Мандарин-Плаза» Вагіф Алієв обіцяв орендарям та містянам відкрити Blockbuster Mall до Дня Києва, 31 травня. Але не судилося. Причини затримки не оголошують, але СЕО NAI Виталий Бойко на довгоочікуваному відкритті «Сільпо» наголосив: «Підписано більше 80% договорів, орендарі вийшли на ремонтні роботи. Хто встигне — відкриється вже цього року, інші — пізніше, але вже до серпня це буде найактивніший у столиці ТРЦ». За його оцінками, кількість відвідувачів Blockbuster Mall у півтора рази перевищить Lavina Mall, тобто сягне 120 тис.

Інвестиції у Blockbuster Mall склали біля $400, а загалом у проєкти «Мандарин-Плаза», що зараз реалізуються, інвестовано 2,9 млрд евро. «Це другий показник у світі за інвестиціями у проєкти торгової нерухомості. Для нас головними не є показник швидкості окупності, ні наповнюваності на старті. Ми створюємо проєкти, які будуть ставати кращими рік від року. А головне — їх місія «зшити» місто. Нам дуже приємно мати партнерами Фоззі Груп, які створюють інноваційні надихаючі формати», — сказав Бойко.

Найбільший дизайнерський «Сільпо» оформлений у стилі Всесвіту анімаційного фільму «Мавка. Лісова пісня» — результат творчої колаборації двох великих національних брендів: мережі супермаркетів «Сільпо» й української студії Animagrad (FILM.UA Group).

«Ми одразу закохалися у Всесвіт Мавки, і цей магазин — наш вклад у підтримку та популяризацію українського кіномистецтва. Ми витратили багато часу, щоб гості відчули цю особливу атмосферу. Окрім інтеграції основних героїв, у дизайні «Сільпо» ви знайдете руни й візерунки, дивні рослини та магію, — пояснює директор з маркетингу «Сільпо» Катерина Огуряєва. — Казковий настрій створюється з перших кроків: на вході до супермаркету є оригінальна зона, що стане чудовим місцем для фотосесій. Спецдодатком із доповненою реальністю MAVKA AR допоможе побачити справжнє диво: магічна руна оживає при наведенні на неї камери телефона.

Герої Всесвіту Мавки «працюють» у кожному куточку: Водяник — в рибному ресторані «Тихі води», Лісовик — у м'ясному закладі «Дика місцина», а магічна флора чарує у новій для «Сільпо» зоні «Вега-бар». Спецгерой Мавчиного Всесвіту — Рисеня – уособлює тварин, що перебувають на межі зникнення і привертає увагу до проблеми вирубування українських пралісів.

Зона фудкорту простора та різноманітна: є рибний та м'ясний ресторани, піцерія з дров’яною піччю для приготування традиційної неаполітанської піци, класичні італійські пасти, дзяо-бару зі східнокитайськими стравами, суші-зона зі стравами на винос.

У зоні «Лавка традицій» розширений асортимент і сироварня «Чизарня», де, окрім сиру, виготовлятимуть молочні продукти. У рибній та зоні кулінарії є власні коптильні, а в пекарні — тандир та цех випічки. В зоні алкоголю ми розмістили винну кімнату зі спеціальним температурним режимом для вибраних позицій, а у винному барі можна насолодитися келихом або пляшкою вина з наших полиць. На другому поверсі для гостей проводитимуть лекції, дегустації та майстер-класи «Академії смаку» «Сільпо».

Довідка

ТРЦ Blockbuster Mall:
Загальна площа об’єкта — 300 000 кв. м
Орендна — 200 000 кв. м
Власний паркінг розраховано на 8000 авто
Tenant-mix ТРЦ: 500 магазинів + 40 ресторанів
Загальна площа розваг — 60 000 кв. м

У модній галереї Blockbuster Mall відкриються магазини всіх модних груп, представлених в Україні, і найпопулярніших міжнародних брендів. Серед них: De Facto (1 051 кв. м), Intertop (524 кв. м), Under Armour (357 кв. м), Colin’s (811 кв. м), Mango (500 кв. м), Brocard (565 кв. м), «Всі.Свої» (2176 кв. м), Sportmaster (1600 кв. м), «Марафон» (438 кв. м), NIKE (400 кв. м), Lacoste, Calzedonia, Elisabetta Franchi, Tezeniz, Falconeri, O’stin (451 кв. м), Stem (281 кв. м), A|X Armani Exchange, Tommy Hilfiger (197 кв. м), Napapijri, Calvin Klein, Karl Lagerfeld (176 кв. м), Levi’s (177 кв. м), Baldinini, HUGO, Superdry (207 кв. м), Guess (211 кв. м), Jack Wolfskin, Pierre Cardin, Tom Tailor, Esprit (207 кв. м), SportAlm, Lee Cooper, Bugatti, Annette Gertz, All Stars та багато ін.

Текст: Оксана Гришина
Фото: Прес-служба Сільпо