Аналітики оцінили масштаби падіння відвідуваності ТРЦ Києва у 2020 році

21.01.2021   |  Новини
Аналітики компанії UTG підбили підсумки відвідуваності київських ТРЦ за 2020 рік. Середньоринковий показник в результаті наслідків карантину на січень 2021 року знизився до 516 чол. на 1000 р. Відносно 2019 року падіння становить близько 40%.    

Велике падіння відвідуваності відбулося в окружних ТЦ (з 992 осіб у 1000 кв.м (2019 р.) до 678 осіб на 1000 кв.м (2020 р). Регіональні ТРЦ виявилися більш стійкими до кризи і падіння відвідуваності в них було не таким сильним (знизилося на 49 осіб з минулого року, склавши 420 осіб на 1000 кв.м). У середньому близько 10% відвідуваності знизилося в порівнянні з першим півріччям 2020 року, щодо показників 2019 року падіння значно вище — близько 40%.

 У компанії UTG виділяють основні причини такого падіння:

1. 44% населення стали рідше відвідувати торгові об'єкти. Серед об'єктивних причин виділяють: бажання скоротити витрати (відвідувачі купують меншу кількість товарів, вибирають більш вигідні пропозиції / розпродажі), бажання уникнути відвідування громадських місць / транспорту зі значним скупченням людей. 

2. 25% зростання лояльності до здійснення покупок онлайн. Цьому посприяло залучення нових, більш старших споживачів (у віці 50-60 років), розвиток маркет-плейсів і розширення попиту на товари, які раніше не були особливо затребувані в мережі. 

Такий розвиток подій призвів до зростання конкурентного пропозиції на тлі умовно постійної чисельності населення. Це в свою чергу тягне перерозподіл споживчих потоків між торговими об'єктами. 

Як позитивний підсумок такої ситуації експерти UTG виділяють зростання затребуваності концептуальних об'єктів. Оскільки найбільше просідання відвідуваності характерно переважно для старих, морально застарілих об'єктів з серйозними концептуальними недоліками, що втрачають популярність.