Професійний спокій, якісна праця: ми відкриті для всіх гостей Києва

13.03.2020   |  Блоги

Марина Лео

партнер DEOL Partners, CEO 11 Mirrors Design Hotel та мережі Senator Hotels and Apartments

Поширення епідемії коронавірусу в усьому світі, перш за все, негативно позначається на туризмі. Ця сфера взагалі дуже чуттєво реагує на всі політичні, соціальні, економічні та психологічні зміни в суспільстві.

Безсумнівно, це стосується і сегменту hospitality України. За прикладом багатьох країн світу — Італія, Ізраїль, США, Франція, Чехія, Литва, Польща, Австрія та ін. — від учора в Україні введено тритижневий карантин. Крім закриття навчальних закладів і заборони масових зібрань, він передбачає призупинення авіасполучення з деякими країнами. Наші перевізники «Міжнародні авіалінії України» та SkyUp вже скасували частину рейсів. У Міжнародній асоціації повітряного транспорту (IATA) заявили, що світові авіакомпанії можуть втратити близько 113 млрд доларів.

Звичайно ж, що потік мандрівників знизився у всьому світі. Україна теж втратила певний відсоток іноземних туристів. Все частіше вони відмовляється від бронювання — відміняються групові тури, представники бізнесу також анулюють свої поїздки.

Наразі ми спостерігаємо очевидне зниження завантаження готелів Києва. Якщо порівнювати початок березня з початком лютого чи січня — а це місяці, які не є традиційно високим туристичним сезоном — то ми бачимо погіршення у показниках.

Стосовно готелів категорії чотири та п’яти зірок: в середньому по всіх наших об'єктах ми попередньо спостерігаємо зниження завантаження в 1,5–2 рази в порівнянні з лютим 2020 року. На поточний момент (перші 11 днів березня 2020) падіння завантаження наших об'єктів становить від 12% до 35% в залежності від об'єкта в порівнянні з початком березня 2019 року. З оголошенням карантину у нас в країні та сусідніх регіонах очікується ще більше зниження.

На нашу думку, через пандемію постраждають як великі готелі, так і невеличкі хостели. Це залежіть від поєднання багатьох факторів — концепція об’єкту, його локація, запас міцності, досвід на ринку, зв’язки тощо. 

Очікування

Перш за все, ми закликаємо всіх учасників ринку нерухомості зберігати професійний спокій і робити свою справу. Треба завжди пам’ятати — будь-яка криза надає нам нові можливості. Справжні професіонали мають відноситися до даної ситуації, як до можливості вчитися і розвиватися.

На сьогоднішній день ми бачимо таку тенденцію — ідуть відмови від бронювання на березень та квітень. Але поки ще залишаються та надходять резервації на травень та літо.

Мобільність стала частиною нашого сучасного життя, і це не можливо так легко скасувати. Тому всі сподіваються на покращення ситуації влітку. Про це свідчить і те, що низку важливих міжнародних заходів було перенесено саме на червень.

Робити якісь конкретні прогнози на три місяці вперед дуже складно — картина стане чіткішою наприкінці весни. Можливо, вже на початку квітня, коли закінчиться карантин, ми будемо спостерігати позитивні зміни.

Але стосовно літа, ситуація поки що залишається на тому ж рівні, як і минулого року.

Щодо локального ринку, ми маємо надію, що подорожі до Києва будуть продовжуватися.  Столиця була і є центром політичного, ділового та культурного життя країни. І ми маємо всі підстави, щоб в короткий строк повернути всіх туристів – головне, щоб уся інфраструктура (насамперед, авіаперевезення) відновилася. Як стверджує відоме британське видання The Guardian, Київ увійшов до десятки міст світу з найвразливішими краєвидами, а за версією туристичного порталу Big 7 Travel це одна з «найінстаграмніших» локацій світу 2020 року.

Двері наших готелів — 11 Mirrors Design Hotel, мережа Senator Hotels and Apartments та Globe Runner — відкриті для всіх гостей міста. Ми раді кожному, хто бажає відвідати столицю.