3 помилки PR, які знищують бренд

21.06.2019   |  Блоги

Вікторія Берещак

головний редактор онлайн-видань про нерухомість 3м2 і Property Times

У 3m2 є місія. Якщо зовсім коротко її сформулювати, вийде проста істина: «бути корисним покупцеві квартир і забудовнику».

Ми розповідаємо покупцеві про строкатий вибір забудовників, комплексів, квартир, можливостей інвестування і підводні камені. Допомагаємо визначитись із вибором, радимо звертати увагу на важливі деталі і робимо чек-лісти з основних питань.

Забудовнику ми корисні через кілька причин: по-перше, ми розповідаємо про унікальність продукту зрозуміло, цікаво, корисно покупцеві. По-друге, ми тримаємо потужну оборону на полі контент-маркетингу. Продукуємо велику кількість персоналізованого контенту.

Ми — сервісне медіа і звикли допомагати. Сьогодні ж ми просимо про допомогу у вас. Далі піде кілька простих порад, які полегшать життя піар-фахівцю девелопера і усім, хто створює для забудовника контент. Найголовніше — це покращить враження від бренду у покупця. Просто спробуйте місяць протестити ці поради.

#1. З родзинками змирилися, з перлинами не можемо

У нас з колегами є меми: «ЖК, які утопають в зелені», «оазис комфорту і благополуччя», «ЖК як виноградна лоза — всюди родзинки». Раз на три місяці (інколи і рідше) в компаніях, з якими ми працюємо, змінюється піар-фахівець. Приходить натхненна новою посадою амбіційна людина і починає сипати перлами у кожній новині, а що гірше — додавати їх в спільні матеріали.

«Вулички, що потопають в зелені», «унікальний фасад», «шедевр архітектури», «справжня перлина», — це лише частина того, з чим нам доводиться мати справу.

Не можна так. Від слова зовсім. Це викликає лише співчутливу посмішку у професіоналів і роздратування у покупців.

Їм не треба художні словеса і мовні викрутаси, їх цікавить КОРИСТЬ від інформації, ПРАКТИЧНА ЗНАЧИМІСТЬ. Як оформити, подати інформацію про ЖК залиште, будь ласка, нам.

#2. Шукайте приводи

Новини для медіа — це не про хід будівництва щодватижні. На ринку купа приводів, змін, подій, які ваші фахівці коментують. Готуйте аналітику, додавайте експертність. Почніть із прес-релізу по цінах: як формується ціноутворення у вашому комплексі (не готові говорити прямим текстом, є статті витрат, які не соромно озвучити і треба), зробіть його циклічним, показуйте і аргументуйте зміни постійно.

Продукуйте інформприводи, насаджайте теми журналістам. Серйозно. Не потрібно писати «який унікальний і комфортний ЖК Х»  для того, щоб покупець на нього звернув обов’язково увагу. Завойовуйте довіру і лояльність як профі і фахівці, це окупиться.

#3. Зрозумійте цінність медіа

Ми не схопимо покупця за руку і не приведемо у відділ продажу. Наше завдання не закривати угоди. Зате ми з легкістю зможемо донести, пояснити, обґрунтувати, чому якомусь забудовнику можна довіряти, іншому — ні, які переваги є у вашого ЖК, чому він підходить під критерії покупця, як йому обрати квартиру тощо.

Нам довіряють, до нас прислуховуються, бо наша цінність в об’єктивній подачі інформації.

Спробуйте повзаємодіяти на партнерських засадах з медіа, а не з позиції замовника. Довірте контент-план і подачу ЗМІ, якщо ми говоримо про профі. І подивіться на результат через певний час: і бренду, і продукту це дуже допоможе.